نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

ساز مرا کوک کن...

 

 

باز هم امروز من و سازی که

نمیتواند تو را بشوید از جمعه دلم

سازی که نوایش در همهمه ی این جمعه های سوت وکور گم می شود...

بازهم من ماندم و یک جمعه و نفسی که بی تو سخت می آید و می رود....

(+ (تو) کسی نیست)

 

 

 

هر جمعه ای که می آید..

و نور نگاه تو در آن نیست

این گوشه ی دنیا

سازی ست که میگرید

لحظه به لحظه هم بلند تر..

 

سازم را کوک کن

با ضرباهنگ نفس هایت

این جمعه برای آمدنت

محکم تر از همیشه  ساز خواهم زد...

 

 

می ایستم لب پنجره

بالهایم را باز میکنم

قرارمان را که یادت نرفته ماه من؟

گفته بودی امشب بیایم آن بالا

تو روی من نور بپاشی

من هم برایت ساز بزنم..

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

پ.ن1: نیازی به گفتن نیست..ولی عکسها و متن ها..همه از خودم..به غیر از عکس آخر

پ.ن2: دوستای خوبم...دوست دارم نظرتونو بدونم ..که بتونم کارمو بهتر کنم..پس لطفا بهم بگین

پ.ن3: چرا جمعه اینقدر دلگیر است؟ (2 نمره)

پ.ن4: .......

پ.ن5: امروز باید کلی زبان بخونم....تمرینا ی فتوشاپو انجام بدم...تحقیق پدر عزیز..و چندتا کار کوچیک دیگه...

تا بعد

....

  • بلدر نویس

نظرات  (۶)

ببخشید قاطی پاتی بودم...
راستی الان ساعت 6 بامداد بله بله :)
پاسخ:
پس صبح بخیر...:) دو حالت داره یا شما خیلییی سحر خیزین...یا...:)
  • همسفر جاده دلتنگی
  • سلام سمانه جون ممنونم از لطفت وارد وبلاگت شدم فکر نمی کردم قراره با یه دختر هنرمند آشنا بشم. واقعا بهت تبریک میگم موفق باشی عزیزم
    پاسخ:
    سلاام عزیزم...لطف داریییی ....چه انرژی مثبتی دادی مرسیی
    عکسا قشنگ بود شعر قشنگتر راستی پ.ن4  باید جاخالی رو پر کنیم؟! جمعه ها غروووووب آی که چفد بد دل تنگ میشیم!!
    پاسخ:
    قربونت برم ایلانای عزیزم...نه ..اونجا خواستم یه چیزی بگم...نگفتم..به جاش ... گذاشتم آخ آخ آخ نگووو
    سلام خوبی دوست من؟مطالب مفیدی داریبه منم سر بزننظر یادت نره!!!!!!
    پاسخ:
    سلام.ممنون قابل شما رو نداره..
    سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و منو لینک کنید
    پاسخ:
    سلام عزیزم حتما میام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">