نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

6/آزادی بیان:|

اگه یه وخ تو یه جمعی خواستین در باب نکوهش بعضی از بینی و لب و گونه عملی ها! اظهار نظری کنین

1-اول یه نگاه به دور و برتون بندازین که ببینین آیا آدم عملی ای تو جمع نشسته یا نه.

2-در حالی که سعی میکنین چشمتون تو چش طرف نیفته در باب نکوهش بعضی از بینی و لب و گونه عملی ها نظرتونو اظهار کنین:|

البته من کلا فکر میکنم ارزش ابراز نظر هم ندارن...باید فقط چشم پوشی بشه ازشون:/


پ.ن:بعضی از بینی و لب و ... بعضی.

پ.ن2: البته شما سعی کنین همون مورد یک متوقف بشید...یا نشید:| نمیدونم بستگی به طرفش داره:/


اصلا چرا من باید درباره ی این موضوع اینقد تق تق تایپ کنم؟؟؟:||


حرفهای ضد و نقیض من را  در متن را پیدا کنید.(2و نیم نمره)


پ.ن3: بادیگارد همی دیده بشد...و چه اشکها که ریخته همی شدند...

و اینکه من فکر میکنم اصلا اونقد قوی و محکم نیستم  که بخوام همسر کسی باشم که میدونم امروز یا فردا جسدشو تحویلم میدن...چقدر قوی ان این زنها..این خااانووم هااا....

ّّ

  • بلدر نویس

نظرات  (۵)

@___@
حس خوبی میده وبت بهم :)
پاسخ:
چقدرر خووب:))

  • بنت شهرآشوب
  • الان باید در باب کدوم یک از افاضاتتون افاضه کلام بفرماییم؟

    شما هم مث من پانوشت هاتون طولانی تر از متن اصلیتون میشه؟
    پاسخ:
    دیگه من متنوع نوشتم که خواننده درباب هرکدوم دلش خواس افاضات بفرمایه:پی

    عه آره:))
  • منِ ناشناس
  • بادیگارفیلم ایرانیه؟
    پاسخ:
    بله و ساخته ی ابراهیم حاتمی کیا..
    خیلی تبلیغش کردناا..ندیدین؟
    (((-:منم ی بارگفتم اینایی که دماغ عمل میکنن کاشکیم قیافه خوبی داشتن یهو دیدم عه اون بنده خدا عملیه
    پاسخ:

    آآآره تجربه خیلی مشابه:))
    بعد من گفتم دیدین چقدم زششت مییییشن بیشتریا؟:دی
    و با چشم و ابرو اومدنای حاضرین روبه رو شدم|:
  • ابو اسفنج بلاگفانی
  • بادیگارد فوق العاده بود.
    پاسخ:
    دقیقا..ترکیب بازیگران چقدر شیرین بود...وااااای سکانس آخر0__0 

    به خاطر تاثیر پست آخر ابو اسفنج!! "از من" ویرایش شد:دی در واقع "منِ خلاصه" اضافه شد:))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">