نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

:)

 

بچه ها ریپیت افتر می::

اگه/./.نگیم  نخندیم

پیاز می شیم می گندیم

http://s5.picofile.com/file/8106994468/12323.gif

  • بلدر نویس

نظرات  (۷)

هاهااااااااا...آره منظورم همون افساااار بود :))) اونایی که ازین افسار آهنی دارن بیچاره ها نمیخندن ...حالا باید فکر کرد این دوتا چی دیدن که دارن میخندن...آدم یاد لوک خوش شانس میفته و اسبش :)
پاسخ:
خب خوشحالن دیگه...دلیل نمیخواد که
بقول قدیمی ها هرچه خر تر باشی خوشحال تری :) کاش منم جای این اسبه بودم کاش :) من که از خدامه...خدایی تو بزرگتر بودی کلا آویزونت بودم :)) ولی اگرم اینطور بود که دیگه مارو البته نمیدیدی انقدر شاهزاده دوربرت میشد :)) بخصوص شما هنری ها که کلا پیچیدگی های احساسیتون هم بیشتر..مثلا من با این بچه های هنرهای زیبا رفته بودم اصفهان صحن شاه...بعد یهویی دیدم یکی زدن زیر گریه!! من فکرکردم طوری شده!! نگو که آقا انقدر تحت تاثیر..ایراد نمیگیرم هاااااا...منظورم اینه که دوستان بجای اینکه برن ریشه های این همه زیبایی پیدا کنند ک بقول تو از بین نره سرمایه های هزاران ساله مون..فقط با احساسشون.. تا این همه انرژی داری وقت بزار رو ریشه ها!! ریشه ها چیزای زمختی اند که کمتر کسی دلش میخواد...مثلا مثل طراحی تو نقاشی یا...ریاضی..فیزیک... فتوشاپ برا من یکم زمخته!!....همش اول سرسری گوش بده بعد بر اساس ی پروژه هی تمرین کن یادش میگیری مثل دوچرخه سواری باید چندبار تمرین کنی تا بره تو مخچه...با فاااان یادش بگیر:) اتوکد..و بخصوص کورل دراو هم خوبه برو تو کارش! :) ممنون مهربووون....عکس آواترت عوض شده :) خوبه اینطور میشه 360 درجه ازت رو دید :)
پاسخ:
بلااانسبتت...هه اسبه بدجوری اسب کیف شده خب پس خدا رو شکر که بزرگتر نیستم ; ) چرا به پست ( راستشو بگو...) نظر ندادی؟..دوست داشتم نظر شمارم بدونم... آره...همین پیچیدگیاس که گاهیی منو می ترسونه...:( عمق عکس آواتارمو خیلی دوست دارم....حس دار تره موفق باشییی:))
  • شکوفه ی سرخ گیلاس
  • با نظرت درمورد این دیانا خانوم موافقم
    پاسخ:
    چه خوب!
    قیافه هارو خخخخ
    پاسخ:
    به جای این حرفا برو بخند یه وقت پیاز نشیی
    این خرگوشک چه باحاله...
    پاسخ:
    آرره..خییییلی
    خخخخخخخ من از پیاز متنفرم از ترس پیاز شدن هم میخندم
    پاسخ:
    آررره همیشهه بخندد اونم مثل این:: http://images.persianblog.ir/467473 J4FmGKKC.jpg خوبه؟
    اما من دلم گرفته خندم نمیاد
    پاسخ:
    نگوووو تورو خداا خب..شاید آفتاب بتونه از دلت دربیاره مثلا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">