نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

اولین فعالیت سیاسی در تمام عمرم:((جای مردان سیاست...

به نام خداوند مهربان


جونم براتون بگه که داشتم کتاب میخوندم که یهو تلوزیون روشن شد و همینطور که صدای عصبانی آقای جهانگیری رو میشنیدم کم کمک تمرکزمو از دست دادم و کم کمک تر عصبانی شدم و ناگه گفتم:


جای مردان سیاست بنشانید درخت

تا هوا تازه شود

سهراب سپری.


جرقه در ذهنم زده شد. درس و کتاب را رها کرده به پای سیستم رفتم و توسط فتوشاپ(علیه الرحمه) دو تصویر زیر رو که در ذهنم تراوش کرده بود،

به رشته ی اجرا در آوردم.

و اینگونه اولین فعالیت سیاسی من متولد شد:)

دو تا ایده مو اجرا کردم و برای بار نخست امضا و آدرس وبلاگمم زدم تنگش:)

اگرم کسی دوست داره یا به کارش میاد ، قابل شما رو نداره،کپی بفرمایید:))

+حالا خوب شدن؟




بنشانید درخت


بهار نارنج هستم یک فعال سیاسی:)

(خیلی کلاس داره لامصب:)))


جای مردان سیاست:درخت



  • بلدر نویس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">