نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

1/برای بیشتر خودم بودن..

گاهی آدم وقتی زیاد یک جایی می ماند، به جای اینکه دایره ی دوستان و خوبانش گسترده تر شود،و هر روز جایش بیشتر باز شود....می بیند دوستانش که یکی یکی می روند هیچ، روز به روز غریبه تر هم میشود..

احساس کردم برای اینکه بیشتر از بیشتر خودم باشم و حداقل خودم از اینکه حرفهام دلی ان مطمئن باشم..بهتره خونمو عوض کنم خیلی هم بهش فکر نکردم...فقط به صدای قلم گوش کردم و اومدم و ساختمش...


بعدم فکر کردم یه تنوع و یکم حرفه ای تر شدن لازمه...

پس بیان رو انتخاب کردمو تصمیم دارم که فصل جدید زندگیم رو از الان که پشت دیوارِ کنکور هستم..در این خونه ثبت کنم..فصلی که امیدوارم و از خدا میخوام که اتفاقای خوبی درش رقم بخوره


به هرحال این منم..

بهارنارنج با سابقه 5 سال و خورده ای وبلاگ نویسی:دی

من رو در جمع بیانی گرمتون بپذیرید

سلام:)

 

نظرات  (۷)

هی دارم فکر میکنم قبلا اینجا اومدما ولی یادم نمیاد! :)
شاید هم همون وب قدیمیتون اومدم! بازم یادم نمیاد. :|
کلا یادم نمیاد.

پاسخ:
شاید هم  اشتباه گرفتین مثلا!
من وب قدیمیم پرشین بلاگه هاا :)
آهان شایدم به خاطر هدر وبلاگه آقاگل! آسمونه دیگه..یک نَمه آشنا میزنه:))
به هر حال،  صفا اوردی:)
قدمت روی چشم
((-: خووش اومدی
پاسخ:
واای چقد مهربون هست اینجا:)))))
مررسی پری جاان:*
  • لبخنــــツ ـــد
  • به بیان خوش اومدی :)))
    پاسخ:
    سلاااام همساااایه ممنوون
    قربون شمااا:دی

    مرسی از لطفت:-)
    اگه کمکی ازم براومد حتما بگو
    ایشالا که موفق باشی:-٭
    پاسخ:
    قووربااانت
    خوش اومدی به بیان :-)
    پاسخ:
    سلاااام ماریای عززیززم:*
    من از خواننده های "پروپاقرص" وبت هستمااا
    مخصوصا که کنکوریم و تو هم در انتقال تجربیات عالی هستییی:)
    انگار این اومدن موندنی نداشته.
    پاسخ:
    مگه اهمیتی هم داره؟
    بعدم،بستگی داره به این"موندن" از چه زاویه ای بنگری
    خوش اومدی:))
    پاسخ:

    اولین نظر وبلاگم^___^

    ممنوون از تو ری را:)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">