نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

یک شب برفی در وبلاگ:)...شب خوش:*

شب بخیر دوستای مهربون..قلب

خوب بخوابیدفرشته

...

+ قالب جدیدم خوبه؟از خود راضی

قلب

 

+راستی کمرمم خوب شد....لبخندچیز خاصی نبود به قول بابام...و لیلا جون گرفتگی فیله ی کمرم بودمتفکر

  • بلدر نویس

نظرات  (۷)

سلام عجیبه..شما واقعا ی دبیرستانی هستید؟ باورم نمیشه چون بزرگ مینویسید و عمیق فکر میکنید... :) الان دبیرستانی ها بفکر چیزای دیگه اند!...این خوبه که یکی اینطوری هنوز با قلم و نوشتن عوض دنیای وایبر و فیسبوک و..ارتباط برقرار میکنه... والا من...قبلا مینوشتم...الان نه...الان بیشتر مجبورم مشق بنویسم تا نندازنم بیرون..
پاسخ:
بازم سلام...بله دوم دبیرستانم و گرافیکیم و این هم خواست خداست خودم هم گاهی متعجب میشم://
خوب تو این دنیا هیچ چیز همیشگی نیست..انسان بودن همینه...تنها بدنیا میاد...تنها هم میره! گاهی فکر میکنم بهترین دوستم شاید همین تنهایی حداقل همیشه بوده!...برا همینه که میگم بخاطر رفتن ها و اومدن ها غم به دل راه نده...مهم نیست این چیزا ، مهم همین که آدم برا کمالش و راه و هدفش تلاشش رو بکنه فارغ از هر چیز ...درسته دنیای تصاویر و فیسبوک و وایبر و..اما زیباست هنوز نوشتن...بقول خودتون مثل قرص جوشانی که گاهی از ظرف دل آدم میزنه بیرون
پاسخ:
درست میگین ولی ما انسانها موجوداتی اجتماعی افریده شدیم و دوست داریم مدام همصحبت بشیم با همنوعمون. درسته خلوت کردن ادم با خودش یه چیز دیگست و یه حقایقی رو گاهی واسه ادم روشن میکنه، ولی به اندازش خوبه چون زیاده از حدش  ادمو درونگرا میکنه. در ضمن من مینویسم .با اینکه این وب یه ساله داره خاک میخوره...ولی من واسه خودم مینویسم راستی شما وبلاگ یا وبسایت ندارید اقای ابی؟
سلام یعنی بخاطر درس و کنکور این چیزا اینجا نمیاید؟ چی بگم...لااقل ی کلام اینو بنویس ملت غم برنداره و چشاشون تاول نزنه :) موفق باشی تو زندگی خانم کوچولو
پاسخ:
سلام دوست عزیز نه به ختطر درس و کنکور نیست به خاطر اینه که دلم میگیره وقتی میبینم اینجا اینقد سوت و کوره و همه دوستام رفتن الانم شک دارم شما این پیامو اشتباهی نفرستادی بهرحال ممنونم و ارزوی زندگی شادی رو براتون دارم
  • نمایشگاه هاست hostexhibition.com
  • با سلام به شما دوست عزیزاز سایت من دیدن کنیدبرای شما یک پیشنهاد خوب دارم تبدیل و بلاگ شما به سایت دائمیهاستینگ رایگان هدیه ما به شمابا من در تماس باشینیا هو ای دیhost_iranبا تشکر
    سلام سمانه جونم سال نو مبارک. امیدوارم در سال جدید همیشه سلامت باشی و خیلی شاد باشی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی :-* :-*
    واقعا وبتون عالیه خیلی خوشم اومد /// درود و صد بدرود بر شما دوست عزیز/// خدا رو شاکرم از اینکه دوستای خوبی مثل شما رو نصیبم کرد///اگه به وب منم سر بزنین خوشحال میشم ///چهارفرسخ نیوزه//// با تشکر از شما سرور گرامی//
  • گروه باجه
  • با سلام وبلاگ خوب و قشنگی دارید و پست های خوبی میزارید اگه خواستید وبلاگ . یا کالا و خدمات خودتون رو هم تبلیغ کنید میتونید به سایت ما مراجعه کنیدhttp://www.bajeagahi.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">