نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

هوای اینطرفها

فاصله سنج قلب من..

اتمسفر دلت را دور نشانه زده

اینطرف دنیا..

من مانده ام و سازی که نوایش به گوش تو نمی رسد...

 

سمانه.

چهارشنبه/21 امرداد/1394

9:51/ ....

  • بلدر نویس

نظرات  (۲)

نه وقتی کسی در رو میبنده یعنی یا نمیخواد ببینتت یا تنهایی ترجیح میده به بودن من و تو... منظورمم از سنگدل شدن اینکه واقع بین باشی و بتونی واقعیت بپذیری... دل و عقل دو موجود دوست داشتنی انسانه که گاهی این اونو نجات میده گاهی اون این...معمولا هم یک جهت نیستن!!
پاسخ:
آره خب..ولی ایندفعه من در دوستی رو بستم...ولی پَ/شیمون شُ/دم:(( خب دیگه اون میشه واقع بینی ..که من دارم...خیلی هم زیاد.. اصلا اگه فقط دل بود..یا فقط عقل ..خیلی راحت تر بودیم..دیگه دوراهی معنی نداشت... الان من سر دوراهی انتخاب رشتهم...که اسم دیگش میشه: انتخاب آینده
اوووه اووه دخترمون عاشق شده :)))) اولا خیالت راحت دخترا تو این سن چیز نخاله گیرشون میاد چون قدر خودشون نمیدونن و فکر میکنند احساس و عشق و...ولی پسرها خیلی زود تغییر میکنند بزار خودم مثال بزنم مثلا من دختری ک تو دبیرستان میگفتم چ قدر خاص و..الان ببینمش حتی نگاهش هم نمیکنم در حالی ک تو اون سن شاید میمردم براش..یا دختر که مثلا سال اول دانشگاه..نمیگم پسرها بدن...ولی خوب پیچیده تر ازین حرفاست... فکوست بزار رو درست..رو زیباییت و ورزشت...هنرت...علمت..پوول و پووول و پول...بقیه درست میشه من ازت بزرگترم .. برا همین بدردت نمیخورم...ولی مطمئنم ازون جوجه خروسا خیلی بهترم...اگر دیگه دیدی خیلی تنهایی میتونی بزنگی بحرفی منم خیلی داغون نیستم اما فکر کنم خیلی خرم ..خیلی کیس هام و رد میکنم..این باعث شده تنها باشم و...ولی ی چیزا و عقایدمم برام مهمه صرفا ی ارتباط بدردم نمیخوره..مثل ی جوجه خروس نیستم که ندیده باشم وسط 3 تا دختر بزرگ شدم و..ولی این باعث شده تنها بشم و...دخترا امروزم چیزا عجیب غریب میخوان مثلا بری بیرون بچرخی وقت کشی کنی و..بنظرم مسخرست وقت کشی..از مدرنیته فقط همینش یاد گرفتیم بجاش از سواد و علم و هنر و.. خالی
پاسخ:
نه بابا برادر کی حوصله عاشق شدن داره ...کسی که ازش حرف زدم..دوستم بود ...هست..ولی از نظر جغرافیایی دوریم ز هم...دختر هم تشریف دارند با اجازه:)) حرفاتون..کااملا..کاملا.. درستن..واقعا افرادی رو که ماشین..لباس و....رو پیشرفت میدونن و فکر میکنن با کشور های پیشرفته همتراز هستنو درک نمیکنم..در حالی که پیشرفت اصلی تو مغز ماست...کشورمون..فرهنگمون..سبک زندگیمون..همه شده..ظاهر...ظاهربینی رفته تو وجودمون.. خوب تونست تهاجم فرهنگیشونو به نتیجه برسونن..خودمون کمکشون کردیم یکی هم مثل شما که نمیخواد مثل بقیه باری به هر جهت باشه و عقایدش رنگ دارن به خودش میگه دانکی...چرا؟؟ (نمیخوای منو از منبر بیاری پایین)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">