نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

من الان شکل اون شکلک دومیم....

امتحانات پیش نوبتم تمام شد

امتحانات نوبت اولم هم فقط یه هفته ازشون مونده

یادم رفت بیام خبر بدم ببخشیدخجالت

واااااااااااااااااااااااااااای خدای من بالاخره تموم میشن

دوستتون دارم زیاد    خدا کنه خوشتون بیاد(تیریپ عمو مهربونابله)

بهر حال دو ماه بعدی بازم با پر حرفیام سرتونو درد میارم خدا نکنه البتهگاوچران

منتظر باشید

  • بلدر نویس

نظرات  (۴)

آره عزیزم  بعد امتحانا فرصت بیشتره امیدوارم امتحاناتو عالی بدی
پاسخ:
ممنوووووووووووووووووووووووونمآخرین امتحانم فرداست یوهوووووووووووووووووو
باشه
سلام سمانه جون !!!! شام درست کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وبلاگ باحالی داری . خوشم اومد عزیزم من تو رو لینک کردم تو هم اگه دوست داری لینکم کن بهم خبر بده مرسی
پاسخ:
سلام ملی جونشام؟مرسییییییییییییییییییییییییی واقعا؟ پس نظر لطفتهلینکت کردم
سلام آجییییییییی جونی این امتحانا که امونمونو بریدن :| ایشاله موفق باشی عسلم منم بعد از امتحانا بیشتر میام
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااامموافقم /////ممنونم آجی جون تو هم همینطور اینم یه ماچ گنده نه ببخشید سه تا ماچ!پس قرارمون باشه بعد امتحانا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">