نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

خبر

سلام بچه ها اومدم یه خبر بدم و زود برموقت تمام

من یه فتو بلاگ ساختم میتونید برد تو پروفایلم و ببینیدش

البته فعلا پست خاصی توش نذاشتملبخند

  • بلدر نویس

نظرات  (۹)

آپم دوست عزیز نظر یادت نره
حالم بد نیس داغونم
پاسخ:
چرا آخه
میدونی چیه؟ من آپم
پاسخ:
باشه آبجی ایشالله همیشه آپ باشی
می کشم نبودنت را نیستی هوای بوی تنت را کرده ام می دانی پیرهن جدایی ات بدجور به قامتم گشاد است تو نیستی آسمان بی معنیست حتی آسمان پر ستاره و باران مثل قطره های عذاب روی سرم می ریزد تو نیستی و من چتر می خواهم ... هر چیزی که حس عاشقانه و شاعرانه می دهد در چشمانم لباس سیاه پوشیده... خودم را به هزار راه میزنم به هزار کوچه به هزار در نکند یاد آغوشت بیفتم ...
پاسخ:
باز حالت بده؟
مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله مباااااااااااااارک باد... خورشید عشق را، ره شام و زوال نیست بر هر دلی که تافت، در آن دل ضلال نیست در آسمان دلبری و آستان عشق نور جمال دلبر ما را مثال نیست هر دم چو مهر نور فشاند به خاطرم تا شوق اوست، جان و دلم را ملال نیست وبلاگ دنیای کربلایی منتظر حضور پرگرم شماااااااااس......
پاسخ:
:؟// آدرس ندادی فردوس جون
امام کاظم(ع): هر که خشم خود را از مردم باز دارد،خداوند عذاب روز قیامت را از او باز می دارد. شهادت غریبانه ی امام موسی کاظم(ع)تسلیت باد.
پاسخ:
بر شما هم همینطور لینکت کردم
آپم دوست خوبم...نظر یادت نره...مرسی...
پاسخ:
خواهش میکنم
من لینکت کردم...ولی تو اشتباهی لینکم کردی...آدرس وبمو اشتباه زدی گلم
پاسخ:
باشه درستش میکنم
سلام دوست گلم...یه دنیا ممنون از حضورت در وبلاگم...با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:
باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">