نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

به نظر من....

1-به نظر من اگر به جای اینکه بگن درستو بخون به یه جایی میرسی ،بگن درس بخون آبروت نره اثرش بیشترهیول

2-به نظر من اگر به جای اینکه بگن حجابتو رعایت کن میری تو بهشت بگن:حجابتو رعایت کن تو آتیش نسوزی خیلی موثرهفرشته

3- به نظر من اگر به جای اینکه بگن:ورزش کن عضلاتت قوی میشه بگن:ورزش کن رنگ و روت وا میشه خوشگل میشی بیشتر میرن سراغشگاوچران

4-به نظر بنده اگر به جای اینکه بگن غذا بخور تپل میشی بگن غذا نخور واسه چیته  اثرش بیشترهمتفکر

5-به نظر من اگه به جای اینکه بگن کتاب بخون معلوماتت بالا بره بگن کتاب نخون یه چیزایی توش نوشته به درد تو نمیخوره بیشتر سراغ کتاب میرن از خود راضی

6- به نظر من اگه مامانم به جای اینکه بگه تو تاریکی چرا میشینی ؟ بگه آفرین بشین تو تاریکی تا کور شی بیشتر گوش میکنممژه

7-به نظر اینجانب اگر به جای اینکه بگویند نماز بخوانید نروید جهنم بگویند بگویند نماز بخوانید تا مانند فرشتگان نورانی شوید همه نماز خوان میشوندفرشته

8-به نظر من اگه شما زیاد وبلاگ بخونید بهتر از اینه که ....چشمک

9- به نظر بنده اگر به جای این قالب های الکی پلکی چند تا قالب خوشگل تو پرشین بلاگ بود همه وبلاگنویس میشدنمتفکر

10- و در آخر به نظر من بهتره هممون شاد زندگی کنیمنیشخندنیشخند

  • بلدر نویس

نظرات  (۱)

  • کوروش کبیر
  • حق با تویه موافقم سمانه جون
    پاسخ:
    خیلی  خوشحال و خوشوقت از این تفاهم هستم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">