نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم

بای بای

نکته: این همان پستی است که پیشتر وعده داده بودم
--------------------------------------------------------------------------------------------------
بسم الله الرّحمن الرّحیم



کبوتر هم که باشی



گاهی دود شهر


بال وپرت را سیاه می کند !



به یک هوای پاک نیاز داری..



هوایی مثل



هوای حرم !
 

 


بله..مثل اینکه دعا هامون نتیجه داد .....عازمم...به شهر عشق
واسه همتون دعا میکنم....که به هرچی میخواید برسید....البته چیزاهای خوووب

خلاصه...تا چند وقت دیگه وبلاگمو میسپرم دست شما ....جونِ شما و جونِ این وبلاگ
فقط یه نفر بیاد من کلیدای وبلاگو رو بهش بدم...روزی یه بار بیاد کولرو روشن کنه یکم وبلاگم خنک شه...گلدونارم آب بده...دستش درد نکنه.... 
هیمای خوبم...ایلانا ی عزیز...ساغر جونم....مریم گلی ....داداش علی(آماده)....لیلا....blue ....شکوفه ی گیلاس..سارای عزیزم...
(اینایی که گفتم تعداد کمی بودن از رفقای بامعرفت...که دوست داشتم اسم ببرم...اگر کسی رو جا انداختم شرمنده)

حلالم کنید....اگــــــــــــر باااارّ گرااااان.........
....اهمممم ..ببقشید ناگهان جوگیر شدمخجالت  
خب دیگه من برم....
یه چیز دیگه....من برگشتم اینجا سوت و کور نباشه هاااا....بی معرفتی نکنید..
-------------------------------------------------------------------------------------------------
آهان راستی یه چیزی مرگ این جوون رو هم تسلیت میگم....اخههه چرا...جوونا نباید بمیرن ....استغفرالله   حکمتتو شکر خدا جونم
 این عکسو از پیج رامبد جوان سرقت کردم گاوچران

.....................................................................................................................
مـــــــــــا را کــــبوترانه وفا دار کــرده اســــــت...



آزاد کــــرده اســــــت و گرفتار کـــــرده اســـــت....



یا علی



بـــــِرَمـــُو ........بیــــــامبای بای 



خدایـــــــــــــــــااااااا شــــــــــــــــــکرت

 

بغل



  • بلدر نویس

نظرات  (۵)

سلام عزیزم چرا نمیای؟
پس رفتی به سلامت؟ مرسی که از منم یاد کردی... خوش بگذره.
پاسخ:
بله بله اختیار دارین خواهش میکنم....ممنوون.
امیدوارم در تمام لحظات مسافرت حسابی بهت خوش بگذره و البته مهم تر از اون در همه لحظات فکر و ذهنت پیش امام هشتم باشه، بهترین آرزو برای زائرا اینه که از خدا بخوای قدرت درک و معرفت زیارت رو نصیبشون کنه ، منم از خدا برات همینو میخوام .
پاسخ:
قربون معرفتت هیما جونم.... چه گوشزد خوبی کردی....چه دعای خوبی خدا حفظت کنه اول برای خودت و خونوادت بعدم واسه ما
سمانه عزیزم ، خوش به سعادتت ، چقدر خوب که عازمی و انشالله سال تحصیلی جدیدتو با برکت قبله هشتم شروع میکنی، برات یه دنیا شادی آرزو میکنم .
پاسخ:
چقدر خوب که اینقدر حواست جمعه و درکم میکنی عزیز دلم....یکی از امیدام برای اینکه بتونم سال تحصیلی عالی داشته باشم همین برکت و لطف امام رضاست
ترخدا من هم دعا کن...
پاسخ:
محتاجم به دعا..:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">