نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

بازی وبلاگی بدو بدو بدو...

سلام به همگی خونه دار و بچه دار زنبیلو بردارو بیار که بازی

داریم

ببینید بچه ها همهیشه دوست داشتم به این فکر کنم که اگه

 بزرگ شدم و شاید یه فیلمی چیزی ساختم اسمشو چی بذارم

 

تا بالا خره بعد از کلی فکر کردن پیداش کردم

 

شما هم فکر کنید بگید منم به پایین همین پست اضافه میکنم

که همه ببینن

 

و اینک اسم انتخابی من:

 

دا را رارام...............

 

دستهای خیس

 

چطوره؟

 

منتظرتونم

...................................................

اسم فیلمهای دوستای عزیز:

 

اولیش:

 

نویسنده ی کافه روزانه ی ف.الف:

نام انتخابی ایشون: سالهای حسرت

نظر من:اسم خوبیه تشویقولی....:ناراحتگریه

------------------------------------------------------

نویسنده ی وبلاگ در هم نوشت های دختر از جنس آفتاب:

ثمینه جون،

نام انتخابی ایشون: زندگی شاید همین باشد

نظر من:تشویق لایک(تایید )

------------------------------------------------------

نویسنده ی وبلاگِ my Life In words:

لیلا ی عزیز،

نام انتخابی دوست خوبم: در جستجوی خوشبختی

نظر من: ای ول ماچ

-------------------------------------------------------

 نویسنده ی وبلاگ دیوانه ی لبخندتم عسلم:

فیمه جون:

نامهای انتخابی  ایشون:

1-فریاد سکوت من   نظر من:ناراحت

2-نفرین عشق         نظر من: الان عصبانی هستی بعدا درست

میشه

3-محاکمه ی عشق    نظر من:همون نظر قبلی

-------------------------------------------------------------

نویسنده ی وبلاگ نامه های خط خطی:

خورشید شیری عزیز

نام انخابی:  اشک های بی کینه  نظر من: ساده و بی ریامژه

-------------------------------------------------------------

نویسنده ی وبلاگ ..............:(مثل اینکه وبلاگ نداری نه؟)

رویای عزیز

نام های انتخابی ایشون:شاید فرصتی باشد  نظرم: بله حتما هست

2- انکار حقیقت  نظرم: آخه چراتعجب

3- به رنگ خودم  نظر من:تشویق از همه بهتر بود آفرین

 دیدی اضافه کردمچشمک

  • بلدر نویس

نظرات  (۱۰)

سلام-از وبلاگت خیلی خوشم میاد-ایول ب شما- ب نظر من اسم فیلم:شاید فرصتی باشد 2=انکار حقیقت 3=به رنگ خودم
پاسخ:
چه اسمای باحالی اضافه میکنم الانبازم بیا وبم
  • خورشید شیری
  • سلام وبلاگ خیلییی خوبی داری این پستت هم موضوع خوبی داره ! آدم مشتاق میشه که حتما نظر بده.. خوب مثلاااااااا.... اشک های بی کینه راستی اون اسم هم که خودت گذاشتی خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    اشک های بی کینهالان اضافه میکنم زیر همین پست
    عُمریســـت در شــبِ چشم‌ هـــاتگیر انداخته‌ای دلــم راحالاپَرَم می‌ دهـی که برو؟!سلام آپم
    Went to your site
    پاسخ:
    کی به سایت خود رفت؟
    Ben Samaneh seviyorum
    پاسخ:
    رفتم تو گوگل ترجمه کردم شد:دوستت دارم سمانه منم دوستت دارم عزیزم
    اگه من فیلم بسازم اسمشو میزارم فریاد سکوت من
    پاسخ:
    باشه حالا چرا گریه میکنی آبجی؟
    فتو بلاگتو آپ کن دوسش دارم
    پاسخ:
    باشه حتما چه خوب که دوستش داری
    چندتا فیلم دیگه هم میساختما : نفرین عشق===محاکمه عشق===چرا دستامو نمیگیری خدا؟
    پاسخ:
    ای بابا مگه همین الان دستای گرم خدا رو نمیبینی تو دستات؟ پس فکر میکنی گرمی دستات از کجاست امیدوار باش
    ما فکـر میکنیـم بدتـرین درد ؛ از دسـت دادن ِ کسـیه که دوستـش داریم ! امـا …. حقیقـت این که : از دست دادن ِ خــودمـون ، و از یــاد بردن ِ اینکه کـی هستیـم ! و چقدر ارزش داریم …. گـاهی وقتــها خیلــی دردنــاک تـره آپم
    پاسخ:
    اومدم
    ای ول به خودت عزیزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">