نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

Unknown

سلام به برو بچه های عزیز وبلاگیبغل

یه چند وقتی نبودم یعنی یه چیزی حدود دو ماه پیشخجالت

امید وارم یه وقت فکر نکرده باشید که من رفتم و دیگه نمیام و اگه فکر کردید باید بگم که سخت در اشتباه بودید و من هرگز امکان نداره که برم و دیگه نیام( چی گفتم)

 با عرض معذرت الا وقت بیشتری ندارم که مفصل براتون حرف بزنمچشمک

فعلا اینا رو نوشتم که اعلام حظور کنمعینک

 بعدا سر فرصت خدمت میرسم

راستی یه چیزی بعد دوماه که اومدم. میبیم جا تره و قالب نیستسوال

نمیدونم قالبم چطوری تغییر کردهسوال

فعلا بای تا بعدبای بای

  • بلدر نویس

نظرات  (۴)

خصوصیش کن
پاسخ:
باشه
منم خیلی دلم برات تنگ شده
پاسخ:
عزیزززم
سلام آجی سمانه کجا بودی دختر؟ خوبی؟حتما سخت درس می خونی. موفق باشی عزیزم
پاسخ:
ببخشید دیگه تو تابستون اینترنت در دسترس نداشتم نه بابا تازه اول ساله
  • دختر آسمانی
  • سلااام دختر!!! کجاا بوودی حالا؟؟؟
    پاسخ:
    سلام عزییییزم خوبیییییییییی ببخشید نبودم معذرت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">