نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

Unknown

خب بچه ها  18 مرداد شد و من تازه یادم اومد که تولد وبلاگم 11 مرداد بودهافسوس

ولی غصه خوردن که فایده ندارهپس مثلا فرض میکنم من مشغول بودم ونتونستم سر وقتش واسه وبلاگم تولد بگیرم

باشه؟

خیل خب پس تولد وبلاگم شروع شد

توللللللللللللللد تولللللللللللللللللللللدددللددددددددددددددددددددددددددددد

تولدددددددددددددددددتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

مباررررررررررررررررررررررررررررررررک

مبااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررک    مبارک

توووووووووووولدت مبارررررررررررررررک

بیا شمعا تو فوت کن تا صد سال زنده باشی

هوففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

اینم از فوت وبلاگمنیشخند

خب دوستان فکر نکنید میتونید قسر در برید  ......بله

منتظرهدایا ی ارزشمند شما هستیمنیشخند

  • بلدر نویس

نظرات  (۸)

تولد وبت مبارک خانومی
پاسخ:
مممنوننننننننننننن
سلام دوست گلم. خوبی؟من دارم واسه همیشه از نت میرم. خوشحال میشم بیای و آخرین پستمو بخونی.
پاسخ:
آخه چرا بازم برگرد باشه؟
اینم 4تا گل خوشگل کادوی تولد وبلاگت راستی سمانه جون من لینکت کردم تو هم اگه خواستی منو لینک کن.
پاسخ:
گل ها 5 تا بودن ها!!!!!!
تولدت مبارک بلدر بلاگ عزیزم من کادو وبلاگتو به خودش دادم
پاسخ:
حالا چی بهش دادی کلک
بعضی از اشیا حس دارند …گریه می کنند … مثل بالش من …هرشب غرق اشک است !
به بههه تولد وبلاگت مبارک خانومیی
پاسخ:
ممنون مسافرت خوش گذشت؟
آخی خب سرت شلوغ بود دیگه! اشکال نداره تولدش مبــــــــــــــارک ایشالله 100سال زنده باشه همراه صاحبش البته
پاسخ:
مممممممممممممممممممممنونم(همه ی م ها رو جداگونه بخون!)
alm azizam.kheyli khub bud vebloget.kheyli khosham umad.me manam sar bezan
پاسخ:
ممنونم نظر لطفته بهت سر زدم تو هم وب خوبی داری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">