نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

Unknown

  

 

 

این دو عدد عکسی که مشاهده می کنید دو عدد از تنقلهْ های

 محبوب من هستند که بهشان معععتادم یعنی خیلی

 دوستشون دارم واییی خدا دلم آب افتاد

 

پ.ن:تنقله مخفف تنقلاته خودم این کلمه رو درست کردم

  • بلدر نویس

نظرات  (۱)

  • مادموازل مری
  • هووووم منم دوس دارم. خعععلی. وای چه خلاق! تنقلههههه :))
    پاسخ:
    آره من کلا خلاقم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی