نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

Unknown

سلام بچه ها

حال تون خوبه؟

 

با امتحانا چطورین؟

من که خیلی خوبم الان تقربا 4.5 تا از امتحانامو دادم تا حال که موفق بودم

 بقیشم توکل به خدا امیدوارم همه ی شما هم تو امتحاناتو ن پیروز بشین و موفق

دوستتون دارم

پ.ن:بچه ها به نظرتون خنده داره که من هر شب با سه تا عروسک میخوابم؟

لطفا بهم بگید

  • بلدر نویس

نظرات  (۵)

وبلاگ خیلی نازی داری.کاشکی منم عروسک داشتم
پاسخ:
خب بخر مگه چیه؟
  • کوروش کبیر
  • سلام ابجی صبح بخیر امیدوارم خواهر خوبی واست باشم اره من 15 سالمه گلم تعجب کردی؟
    پاسخ:
    سلام آجی جون صبح شما هم بخیر
    salam samane joon khoobimrc ke behem sar zadiche reshtei dars mikhooni ?hala chera ba 3ta aroosak mikhabi?
    پاسخ:
    سلام ممنونم
  • کوروش کبیر
  • سمانه جونم خیلی گلی افتخار میدی ابجی همدیگه باشیم؟
    پاسخ:
    چرا که نه یه آبجی بزرگتر خیلی به درد آدم میخورهاز این به بعد آبجی صدات میکنم
  • کوروش کبیر
  • سلام عزیزم نه گلم منم که 15 سالمه هنوزم عروسکامو نگه داشتمو دوستشون دارم مگه چن سالته؟
    پاسخ:
    من 13 سالمهوای خدا رو شکر امید وارم کردی خیلی خوشحالم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی