نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

کارنامه

الان مامانم رفته مدرسه که کارناممو بگیرهنگران

یکم استرس دارم همچیخنثی

امیدوارم مثل همیشه درخشان باشهمژه

.

.

.

.

.

دیگه حرفی ندارم فعلا بای

دوستتون دارمقلب

 

  • بلدر نویس

نظرات  (۵)

حالا معدلت چند شده؟؟؟
پاسخ:
راستی یادم رفت تو پستم اضافه کنم 20 شدم
انشالله همیشه نمراتت درخشان تر از همیشه باشه
پاسخ:
خیلی ممنون دوستم
سلام من آپم
پاسخ:
اومدم...
ان شالله که نمراتت درخشان تر از خورشیده
پاسخ:
ممنونکاشکی
ای دی خودتو بده عکسمو بدم
پاسخ:
من دقیقا نمی دونم باید چیو بدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">