نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

کارنامه

سلام به همه ببخشید دیر به دیر آپ می کنم آخه شارژ مودمم

 تموم شده بود ودرسامم زیاد بود به هر حال حالا که اینطوری

 شده میخوام از این به بعد هفتگی آپ کنم

 

برم سر اصل مطلب:بهمون کارنامه دادن بگو چند؟

 20   20    20   20   هزار تا بیست توش بود

 

انظباتمون هم که امسال مدیر بر اساس حجاب و این حرفا تعیین

 کرد من عالی شدم عالی اولین درجست بعدش خیلی خوبه

 بیشتریا خیلی خوب شدن

 

  • بلدر نویس

نظرات  (۲)

تو بهترین هدیه خداوندی که میتونست به من بده
پاسخ:
عه وا خجالت کشیدمچه طور؟
افرین ابجی گلم افرین
پاسخ:
ممنون بسیار زیاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی