نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

چی فکر میکردم....چی بودم..هه هه

دیروز یه مسافت از سر کوچه تا در خونه رو دویدم

وقتی رسیدم، همه جام درد میکرد

هم سمت چپ دلم ، هم زانو ی راستم تبانی کرده بودن با هم فکر کنممتفکر

ضربان قلبم هم که  ... تا تو دهنم حس میکردم زبونم مرتعش شده بود حتی(چاخانو حال کردیابله)

خب این آخریه بهمنظور نشان دادن عمق فاجعه بود..نیشخند

خب این شد که فهمیدم اونقدر ها هم که فکر میکردم اَ بَر قهرمان نیستم..بله

البته لازم به ذکره که ما ته کوچه ایم و مسافت سر کوچه تا در خونمون خیلی زیاده

ولی به هر حال من فکر میکردم قدرتم بیشتر از این حرفا باشه..

اصلا گذشته ازینا وقتی اومدم  خونه به این فکر کردم که واااای من چقد بود ندویده بودممتفکر

پس قرار شد دویدن رو هم جز برنامه ی روزانم بزام خوبه؟

اگر این پستم بی مزه بود ببخشیدخجالت

ولی الان یه جک بامزه میگم که جبران بشه:

سه سال بعد از فا رغ التحصیل شدنم رفتم مدرسمون

مدیر میگه: اومدی به ما سر بزنی؟

پَ نَ پَ مدادم جا مونده اومدم بردارم...ها هاخنده

پ.ن:نمی دونم متوجه شدین یا نه ولی یه هفته نشدو من بر گشتممژه

  • بلدر نویس

نظرات  (۶)

slm webloge bahali dar mer30 ke be webam omadi
پاسخ:
خواهش میکنم ممنون
  • نظرت چیه؟
  • بدووووووو تو میتونی! اپم بیای خوشحال میشم!
    پاسخ:
    بله حتما بهت سر میزنم
  • محب ولایت
  • بسم الله الرحمن الرحیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم سلام علیکم ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ ♦حضرت علی علیه السلام فرمودند:                                                                             ♦ ♦دانش میراثى گرانبها، و آداب زیورهاى همیشه تازه، و اندیشه آیینه اى شفاف است.♦ ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
  • محمد حسین
  • به منم سر بزن
    پاسخ:
    باشه
  • محمد حسین
  • آپم دوست خوبم. خوشحال میشم بیای
    پاسخ:
    حتما
    ورزش کن سمانه جون. ورزش خوبه عه یه هفته نشد؟ انگار بیشتر شد که! زمان واسه من دیر میگذزه چه خوب!
    پاسخ:
    ورزشو که همیشه میکنم اره 5 روز شده فکر کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">