نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

چرا اخه؟

ای وااااای من

11 مرداد تولد وبلاگم بوده و من یادم رفتگریه

هر سال بهش تبریک می گفتم...:(((

تازه روز تولدشم با من یکیه..من 11 مهرم..اون 11 مرداد

عیبی نداره الان بت میگم..وبلاگ عزیزم

از سال 90 همراهم بودی و الان 4 سالته...

خیلی مهربون بودی...محرم رازها و حرفام..

تا وقتی حرفی برای گفتن داشته باشم ...

تو رو ول نمی کنم...

بلاگفا هم نمیتونه جای تورو توی دل من بگیرهعینک

وبلاگ خوبم..دوستای خوب وبلاگیم دوستتون دارم

  • بلدر نویس

نظرات  (۴)

کجااا خداحافظ شما...شوخی کردم بابا...بجا این کارها دعا کن برامون... راستی اون تفکر خدامحوریت در تنهایی قشنگه...فقط سعی کن ریشه دارش کنی..ریشه از علم بگیر... این رو میگم چون میدونم تو هنرمندی برا همین خودت دنبال ریشه های هنریت میری..سخت بودن هیچ وقت نزار مانعت بشه مثلا من ریاضی خیلی ضعیف بودم خوب همه تند تند میرفتند من بعد از 4 سااااااااال یادش گرفتم..همه ی جور برخورد میکنند انگار مسابقست ..نه قراره تو با این رقابت ها مثلا یکیش کنکور بهانه ای باشه استعدادت رو رشد بدی.. راسش رو بخوای روزهای سیاهی در پیش داری!!!! اما دانشگاه خوب ارزشش رو داره...رشته اما درجایگاه بعدی مهمه...رشته باید متناسب با علاقت و استعدادت توام باشه بخصوص علاقه و چیزی باشه که مثلا تا آخر عمرت هرچقدر هم براش وقت بزاری یا ضربه ببینی بازم از وجودش پشیمون نشی و رشدش بدی... شماها ی کنکور پیش دانشگاهی اول میدین فکر کنم ک یکم سخته..بعد میری کنکور سراسری میدی..فقط فکوست بزار تهران اونم بهترین دانشگاهش...کار عملی هم که الان میکنی دیگه همزمان هم عملی و هم علمی اینطور موفق میشی...اینم بگم چیز خاصی بهت نمیدن ولی جلو خودت راضی هستی که تمام تلاشت کردی
پاسخ:
من که با وبم خداحفظی نکردم...من پستامو میزارم...با شما بودم..گفتم برید سر درستون ..آبرو داری کنید جلوی خانواده.. لطفا اون جملمو بهش فکر کنید..به خاطر خودتون میگم..همون جمله یادگاریه باید عزممو جزم کنم..یه زره هم بپوشمو برم جلو...خودم میدونم رقیبام زیادن.. نه ...پیش دانشگاهی کنکور نداره...ما فنی ها به انتخاب خودمون میتونیم یا بعد از سوم دبیرستان کنکور بدیم..یا پیش دانشگاهی بخونیم و بعدش کنکور سراسری بدیم..که البته سراسری سختتره و باید برای یه رتبه خوووب تو دانشگاه هنرهای زیبا تلاش کنم...دو سه سال دیگه عکس منو از اخبار میبینی...نفر اول تا سوم کنکور هنر انرژی منفی هم ممنوع..:)
از اینجا شروع میکنیم که توووولد وبلاگتووون مبارک :) دوم اینکه کی میری مشهد؟ سوم اینکه حتما حتما بدون تعارف بگو برات هدیه بگیرم..نه اون ساعت ها چینیش خیلی ارزوووونه...نگران نباش آدرس نمیخواد بدی بهم فقط ی اسم بگو میری ترمینال میگیری از اتوبوس..اگرم ادرس داری بگو میفرستم...البته باید ساعت از ی جا بگیری زنجیرش از ی جا...کتاب هم ک قبلا قول داده بودم...خودت انتخاب کن :)) برا تولد وبلاگت هم نمیدونم باید چی بدمش خوشحال بشه :) راستی تو اون آسمونش جای درباره نویسنده...چندتا پرنده که به کلمه بلدر تبدیل بشند نه خیلی شلوغ میتونه قشنگ باشه البته اینجوری هم خیلی ساده هم قشنگه :)
پاسخ:
وبلاگم سلام رسوند ...خیلی هم تشکر کرد:)..اِ منکه تعارف نکردم..گفتم با هلی کوپتر بفرستین..حالا اگه سختتونه خب شماره حساب میدم فوقش..خوبه؟... دیگه ببین خودتون دارین اصرار میکنین^  __^ پیشنهاد خوبی بود..ولی من فعلا بلد  نیستم ازین کارا..کد نویسی رو میگم واسه قالب..در آینده بلد میشم انشالله خب دیگه خدافظی می کنم باهاتون تا بعد از تحویل پروژه تون موفق باشی..
سلااااام میکشمت...تو تند تند مینویسی میخوای من اخراج شم میدونم بعد بخندی بهم :(((( ظهر خوندم پاسخ هات رو...برا همین هرچه یادم باشه تند تند مینویسم ازش...ببخشید بهرحال...پست های جدیدت هم اروم اروم میخونم ج میدم ..ببخشید بازم بخاطر کم کاری!! اول از همه اینکه 16 ساله خیلی کوچیکه...من مطمئنم بودم از نوشته هات شبیه 20 ساله هایی..این البته برا من بده ها برا تو خوبه.. دوم نمیدونم انتخاب رشته چیه..تو که رشتت انتخاب کردی..ولی ی توصیه بردارانه و حتی اگر شده همراه با کتک زور و...همه فکوست بزار رو دانشگاه خوب..منظورم اگر به هنر علاقه داری دانشگاه هنرهای زیبا تهران...خیلی سخته اما ارزشش داره.. سوم نخیر قرار این نبود...قرار این بود من پیر بشم و زشت و پوووولدار...تو خوشگل بشی و بزرگ  و بزرگتر...بعد گیلی گیلی هورااا کنیم...جررر نزن درسته ی مادر امروز انقدر بزرگه برات اما ی روز میبینی احساس میکنی اسیری و نه اینکه خانوادت دوست نداشته باشی اما دلت میخواد بشکنی..همین چیزایی ک روزی برا من مینویسی از بزرگیش..یا خدا...یا..حتی عشق...بنظرم ترکیب احساس با عقل این فرایند رو کندتر میکنه..کلا جنس عقل( دانش) این خصلته...
پاسخ:
سلام..ای بابا ...مگه مجبورید خُب؟ ببینید از الان دارین میندازین تقصیر من...فکر کنم نوبت منه به شما بگم که اگه از درست بیفتی خودمو نمی بخشم و اینا... ببینید..من برای دبیرستانم رشته گرافیک رو انتخاب کردم...حالا برای دانشگاه میخوام تصمیم بگیرم..اوکی؟
سلامبا امروزم بهت سر زدم و تو نیومدیاین وبلاگم رو توی لاین بلاگ ساختملطفا نظرت رو برام کامنت کنلاین بلاگ سیستم خوبیهپیشنهاد می کنم تو هم توش یه وبلاگ بسازیهمه بچه های گروه وبلاگ نویسا توش وبلاگ دارننظر یادت نره
پاسخ:
سلام عزیزم...مرسی سر زدی ممنون از پیشنهادت..ولی فکر میکنم همین وب خودمو هواشو داشته باشم کافیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">