نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

پنجره

دلم

پنجره ای میخواهد...که آفتاب گرم از میانه ی آن دست نوازش خود را بر صورتهایمان بنشاند

و باد

با نوای نوحه گر خود...گوش جانمان را بنوازد

و هر شب از میانه ی آن پنجره ، ستاره ام را ببوسم و به آسمان شب بخیر بگویم...

دلم برایمان،پنجره ای میخواهد...

  • بلدر نویس

نظرات  (۱)

من جای شما بودم...پنجره ها میبستم ی قفل هم روش :)
پاسخ:
ای بی احساس.. ابر و باد و مه و خورشیدو اینارو دوست دارم خُبب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">