نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

وضعیت:دل تو دلم نیست..

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

یا غریب الغربا

یا معین الضعفا

دلم لک زده که  زل بزنم به گنبدطلا و بهتون سلام کنم

که اشکام قلپ قلپ بریزه پایین

که نفسم بند بیاد از شووق دیدنتون...از آرامشتون

لک زده واسه اینکه شب تا سحر بشینم گوشه حرم

که نفس بکشم بزرگیتو...مهربونیتو...

میخوام بیام خودمو ببندم به پنجره فولادت...که فکر خسته مو شفا بدی

فکری که هر تیکش یه جاست..پیش یه عالمه آدم ..فکری که چند وقیه ساماندهی شو از دست داده...بهم ریخته...

دلم لک زده واسه شنیدن نقاره هات...واسه دست کشیدن رو درهای چوبی حرمت

واسه پرپر زدن همبال کبوترات

واسه تلاش کردن برای رسیدن به شیر آب سقاخونه ی طلات

واسه نماز زیر آسمون تمییز بالا سرِ حرمت....واسه پرستو هایی که نزدیک نزدیک زمین پرواز میکنن...

واسه اینکه به چهره ی خادمات نگاه کنم...به چشماشون...که ارامششونو ببینم...امنیت خاطرشونو ببینم...و حسی رو که ازینکه زیر سایت دارن نفس میکشن دارن...

آقای ما..شاه ما...میلاد عزیزت مباارک...

خوشبحال کسایی که توی جشن تولد باشکوهت هستن...خوش به سعادتشون

فقط آقاجون...بعد از این چند سال دیگه وقتشه بزاری منم بیام دیدنت..

میدونم ازم دلخوری..

ولی بهم اجازه بده

خدایاا کاری کن بشه..

من منتظرم...

 

ای حرمت ملجا درماندگـــــــان      دور مران از در و راهم بده..

 

 

یا امام رضا

پ.ن:بچه ها دعاکنید بشه..

سمانه.شب تولد امام رضا.شهریور 94

  • بلدر نویس

نظرات  (۲)

  • زهراجمالی681
  • سلام امشب ب نیت تولده امام رضا میام وباتون سر میزنمو پستارو میخونم رضا ینی غایت عشق و علم میلاد سلطان عشق و علم و مهربانی مبارک در کناره حرمش دعاگو هستم التماس دعا
    پاسخ:
    خوش اومدین...واقعا ممنوون...محتاجم به دعا..
    سلام وبلاگ تونو دیدم واقعا وبلاگ خوبی دارید ، منم یک سایت دارم با موضوع شبکه اجتماعی به اسم کلیکی ها محیط خیلی جذاب و سالمی داره با کلی عضو صمیمی و مهربان که واقعا خوشحال میشم بیای و عضو بشیclickiha.netمنتظرم عزیز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">