نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

وبلاگ جونم منو ببخش

سلام وبلاگ جونم

واااااااااای که چقده دلم واست تنگ شده بودخجالت خیلی دلسنگ شده بودم که نمیومدم بهت سر بزنم  ببینم منو میبخشی یا نه؟نگرانمعلومه که میبخشی آخه تو وبلاگ خودمی دست پرورده ی خودمی بایدم بخشنده باشی از خود راضیاگر منو ببخشی منم قول میدم با اینکه درس دارم هر روز بیام بهت سر بزنم که از وبلاگای دیگه عقب نمونی

ببین عزیزم این کار تو اصلا خوب نیستا حسود هرگز نیاسودا  حالا از ما گفتن بود به هر حال فعلا من  دیگه از تو خداحافظی میکنم تا بعد بای بایبای بای

---------------------------------------------------------------------------------------------

وحالا  سلام به دوستای خوب خوب خیلی خوبم دلم برای شما هم تنگ شده بود خیلی دوست داشتم بالا خره موقعیتش پیش بیاد بیام آپ کنم که پیش اومد خدا رو شکر این وبلاگ جونمم منو بخشید با اینکه فکر میکنم کسی نباشه که هر روز بیاد ببینه آپ نیستم وناراحت بشه از همتون مهذرت میخوام و دوستتون دارم بسیارقلب

  • بلدر نویس

نظرات  (۳)

سلام اومدی تو وبلاگم 6  تا نظر یادت نره
پاسخ:
وبت که باز نمیشه اقای 6 تا نظر!
سلام دوست عزیزپلیر سونی صفحه نمایش و اسپیکر داراین موزیک پلیر از محصولات جدید سونی بوده و در رقابت با محصولات آی پاد شافل به بازار عرضه گردیده است. موزیک پلیر سونی دارای چراغ قوه‌ی بسیار زیبا و کارآمدی است که در کنار دکمه خاموش/روشن آن تعبیه شده است. اسپیکر این موزیک پلیر بسیار با کیفیت می باشد به طوری که شما از یک چنین ام پی تری پلیری انتظار چنین صدایی را ندارید. ما به شما تضمین می‌دهیم که با خرید یک موزیک پلیر سونی هیچگاه پشیمان نخواهید شد.http://p30stores.melimarket.com/product/89امیدوارم از خرید اینترنتی این محصول لذت ببرید
  • ایمان آرزه
  • سلام و درود ...وب خوب و جذابی دارین که نشون میده واسش زحمت کشیدین ... خیلی خوشحال می شم که به وب بنده هم سری بزنید و در رابطه با مطالبم نظر بدین ... سپاس ...
    پاسخ:
    ممنون و متشکر وبلاگ شما هم زیبا بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">