نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

وبلاگ جدید

سلام به همه ی کسایی که وبلاگمو میخونن ولی نظر نمیدن(ناراحت) حالتون چطوره؟

دیروز با خودم گفتم حالا که وبلاگم افتاده رو غلطک و حسابی هم تو وبلاگ نویسی حرفه ای شدماز خود راضیچرا یه وبلاگ دیگه نسازم؟هم واسه تنوع خوبه هم دوستای بیشتری پیدا میکنم مگه نه؟

پس رفتم تو پرشین بلاگ و یه وبلاگ دیگه ساختم ولی بعد دیدم خیلی بی مزست که توی یه سرویس وبلاگ دهی(من درآوردی) دو تا وبلاگ داشته باشم(البته از نظر من،سو تفاهم نشهگاوچران)

پس از تفکر و تامل بسیار طولانی و اندیشیدن دقیق به اینکه کجا وبلاگی جدید را بنا سازمیول به این فکر افتادم که در سرویس وبلاگ دهی بلاگفا وبلاگ درست کنم و همین کار را هم کردم. وبلاگی درست کردم واسش قالب انتخاب کردم،حتی یک پست هم توش گذاشتم ولی بعد که بهش یه نگاهی انداختم احساس غربت کردم احساس کردم اینجا هیچ دوستی ندارم وتنهام پس به این ترتیب وبلاگ را از دم  حذف کردم و دوباره برگشتم به وبلاگ صمیمی و خوگشل و پر دوست خودم

دوستای خوبم:بغل

  • بلدر نویس

نظرات  (۱)

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست. دیگران از ساغر و ساقی و ما از یاد دوست.
پاسخ:
مرسی عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی