نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

همه چی

سلام بچه ها برگشتم بعد یه هفته و الان دارم با بیشترین شوقی

 که میشه فکرشو کرد می تایپم.

دلم خیلی واسش تنگ شده بود. وبلاگمو میگم.قبلا  فکر کنم

 گفته بودم. این یه هفته رو رفته بودیم مشهد واسه همتون دع

ا کردم راست میگم به خدا.

دیشب برگشتیم. پروازمون یه ساعت تاخیر داشت واسه همین

 شب هم یه ساعت دیر تر رسیدیم. با این حال به فکرمون بودن

 یعنی هم خالم هم مامان بزرگم زنگ زدن گفتن شام بریم

 خونشون. ولی چونکه مامانبزرگم زود تر زنگ زده بود رفتیم

 خونه ی اونا.

دیشب خوش گذشت

به قول قدیمیا به دلم افتاده امسال سال خوبیه

و به قول لهراسبی:

به دلم افتاده تعبیر خواب من میشی یکی از این روزا پامو به

 رویات می کشی اییییییی......

  • بلدر نویس

نظرات  (۲)

این پیام مال من نیست امروز برام اومده ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش..
پاسخ:
شمایی که پیام رو فرستادی کی هستی؟
  • مادموازل مری
  • عزیزم امیدوارم تا آخرش هم همونطور که خودت گفتی برات خوب و عالی باشه
    پاسخ:
    برای تو هم همینطور دوستم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی