نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

نیمه ی شعبان

سلام بچه ها

تولد امام زمان رو به همهتون تبریک یگم

ببینم عیدی گرفتین یا نه؟چشمک

منظورم عیدی آقاستفرشته

به هر حال عیدتون مبارکماچ

  • بلدر نویس

نظرات  (۳)

سلام سمانه جون عید برشماهم مبارک ممنون که به وبم اومدی من یه سال از شما کوچیکترم 12 ساله میتونم یه خواهشی کنم که صمیمی باشیم من تو رو با اسم وبت لینک کردم تو هم منو لینک کن
پاسخ:
سلام عزیزم تو خیلی وقته لینک منی
عید تو هم مبارک عزیزم
پاسخ:
ممنون
  • نظرت چیه؟
  • شب میلاد تو ای منتظر غایب من دل ما در طلبت پر بکشد تا بردوست انتظار فرجت را به خدا نالیدم تا که دنیا بشود گستره ی آزادی تا بیایی بکشی دست محبت بر جان آدمی را به رهانی ز فریب شیطان چه حریصان که به نام تو به دین طعنه زنند ذهن بیدار جهان را به اسارت ببرند تو کجایی ناجیه صالح این دیر غریب ما نداریم صبوریو تویی فعل شکیب لحظه ی آمدنت را به دعا بنشینم برقدوم متبرک شده ات بوسه زنم (برای ظهورش صلوات)
    پاسخ:
    نیمه ی شعبان مبارک.......
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">