نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

من و یه عالمه ناباوری

همیشه وقتی در آستانه ی انجام دادن یه کار مهم قرار میگیرم ،

حتی اگه از ماه قبلش

یا حتی از یک سال قبلش هم شروع کرده باشم به آماده کردن مقدمات اون کار مهم،

وقتی به موعدش نزدیک میشم کم کم یه حالاتی بهم دست

میده مثلا احساس میکنم باورم نمیشه که چند وقت دیگه اون

 کار مهم انجام میشه و زندگی تغییر میکنه.

 

حالا اینا رو گفتم که یه خبر مهم رو به اطلاع دوستام برسونم:

 

الان که 1 شهریوره و 19 روز دیگه تا بیستم مونده من و خونوادم

 در شُرُف مهاجرت به یه شهر دیگه هستیم و الان هم در حال

 انجام دادن کارهای مربوط به مهاجرتیم و من الان همین حس

بهم دست داده یعنی باورم نمیشه فقط 19 روز دیگه قراره

تو ...... زندگی جدیدی داشته باشم قراره  توی یه مدرسه ی

جدید درس بخونم، قراره با آدمای جدیدی آشنا بشم 19 روز دیگه

همه چی واسه ی من نو میشه

و واقعا یه حس هایی دارم مثل ترس،اظطراب ولی بیشتر

ازهمه ذوق دارم ته دلم از شوق جیلیز و ویلیز میکنهابله

پ.ن: فکر میکردم که بابا خرده ریز الکی که ندارم زود جمع و

 جور میشه ولی دیروز که دقت کردم....چشمک

  • بلدر نویس

نظرات  (۱۰)

samane jaan alan ke daram ino mineviisam ,zendegie jadiideto shoroo kardii,midoonii,manam taqriiban ye hamchiin tajrobeio dashtam !! avalesh sakhtam bood,valii alan asheqe jayiam ke zendegii mkonam! bavaret nemiishe che doostii peyda kardam ! yekii ke qashang mifahme chii migam...manam fek mkonam toam ye zendegie shirino khoobio tajrobe koni,behtariin haro arezoo mkonam barat aziizam
پاسخ:
ممنونم گلم اره میدونی من حتی الانم که چند ماهی گذشته برام سخته هنوزحتی یه دونه مهر ماهی هم تو کلاسمون نیستباورت میشه
سلام اخ منم همین حسو دارم قراره بریم یه شهر دیگه هفته اینده اونجام. حسابی فکرم در گیره
پاسخ:
منم هفته ی آینده اونجام چه باهمچرا اسم و آدرس وبتونو ننوشتید
  • محمدرضا ماهرویی
  • گاهى گمان نمیکنى و میشود/ گاهى نمیشود که نمیشودکه نمیشود/ گاهى هزار دوره دعا بی اجابت است/ گاهى نگفته قرعه به نام تو میشود/ گاهى بساط عشق خودش جور میشود/ گاهى به صد مقدره ناجور میشود/ گاهى گداى گدایى و چاره نیست/ گاهى تمام شهر گداى تو میشود! امیدوارم به آرزوهای خوبت برسی
    پاسخ:
    زیبا
    من مطمئنم دوستای خوبی پیدا میکنی. اصن نگران نباش دوست جونم من متولد اردیبهشتم. 20 اردیبهشت تو متولد چه ماهی هستی سمانه جون؟! ایشالله به سلامتی مهاجرت کنید و ایشالله زود زود اونجا جا بیفتید.
    پاسخ:
    اردیبهشت؟ خواهر منم اردیبهشتیه 27 اردیبهشتمن مهری ام 11 مهر عاشق ماه تولدمم
  • موفقیت در کمین شماست
  • امروز گامی برای موفقیت برداشته اید؟مجموعه ی آموزشی سریع خوانی همراه با نرم افزار ارائه شده توسط استاد بزرگ کتاب خوانی جهانمجموعه ی 7 راز بزرگ انگیزهمجموعه ی آموزشی استفاده از قدرت حافظهمجموعه ی آموزشی استفاده بهینه از شرایط بد و بدشانسی هامجموعه ی آموزشی تفکر تحول برانگیزمجموعه ی آموزشی تمرکز جادوییمجموعه ی آموزشی راه های اجرایی کسب ثروتمجموعه ی آموزشی مثبت اندیشی و اعتماد به نفسمجموعه ی آموزشی پیروزی در تعاملات روزانهبسته ی آموزشی نکات طلایی برای موفقیت دانشجویانبسته ی آموزشی نکات طلایی در صحبت کردن با کودکانزود دیر می شود800059965
    پاسخ:
    ممنون
    آپم
    پاسخ:
    اومدم
    واقعا؟ حالا کجا قراره بری؟!!!!
    پاسخ:
    آره واقعا بماند حالا شاید بعدا تو وبلاگم اعلام کردم
    آپم
    پاسخ:
    آمدم
    ایشالا که زودتر کاراتو جمع و جور کنی... تنوع خوووووبه!بهت خوش بگذره! حالا به سلامتی کجا میری؟؟ وبت که تعطیل نمیشه؟؟
    پاسخ:
    آره تنوع خیلی خوبه ممنونم نمیگم کجا میرم ولی شاید یه وقتی گفتم نمیدونم در ضمن حتی فکرشم نکن من چسبیدم به این وب(دو دستی) وِلِشَم نمیکنم
    ایشالا زود به شهر جدیدتون عادت میکنی
    پاسخ:
    ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">