نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

معلم

امروز یکی از معلمام که ازش خوشم نمی اومد و همیشه بد ازش یاد می کردم تو کلاس

 خیلی تحویلم گرفت.تعجب زیاد بودن نمیتو نم بگم .یعنی راستش حوصله ندارم بنویسم

بچه ها من گیجم نمی دونم کدوم معلم خوبه ، کدوم معلم بده آخه گاهی خوبنو گاهی بدن.

 شما بگید چی کار کنمچشم

مدرسه خوب پیش میره تازگیا دوستای  جدید پیدا کردم میدونم یکم  دیره ولی هنوز مونده تا

 آخر سال. باید چند تا دوست صمیمیٍ واقعی پیدا می کردم و حالا هم که پیدا کردم خوشحالمهورا.

همین ربع ساعت پیش اینجا یه بارونٍ شدیدٍ شدید با چاشنی تگرگ بارید.  با آجیم  رفتم زیر

 بارون حسابی خیس شدیم هر وقتم مامان یا بابام می اومد می رفتم قایم می شدیم بعد

 الکی می گفتیم: ما اصلا نرفتیم زیر بارون همینجا نشسته بودیمچشمک به کسی نگید ها.

آخرش مامان سر رسیدو دید ما زیر بارونیم. ما هم دست از پا دراز تر رفتیم تو خونه. ابله

خلاصه اون لحظات خیلی خوش گذشت. خیییلی     خییییلی ها  خیلیچشمک

  • بلدر نویس

نظرات  (۲)

مرکزموسیقی حوزه هنری ، به تازگی آلبوم"آمده ام" با شعرهایی ازمولانا، علیرضا قزوه، غلامعلی حداد عادل و علی معلم دامغانی دربازار منتشرکرده است . دراین لوح فشرده ، کلام هایی از شعرا ، عرفا وحتی مردان سیاسی – ادبی را همراه با موسیقی زیبای فریدون خشنود می شنویم که صدای توانا ومنحصر به فرد محمد حشمتی ، آنها را آذین وجامه آواز پوشانده و به گوش ما می رساند. محمد یاسر حشمتی ، متولد 26تیر1356تهران و دارای تحصیلات مهندسی شیمی است . تاکنون 4 آلبوم دیگر با عناوین : "شب نمناک"،"خدا چرا عاشق شدم"،"خونه خورشید" و"اذان می گویند"از وی منتشر شده است . تلفن  :                                              88897546_88895546 دور نگار:                                                              88895055 آدرس:تهران-خیابان طالقانی-تقاطع حافظ و سمیه-حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تلفن های مرکز پخش: 1- آوای باربد    72-66901270 2- شرکت پنج برگ هنر    88810755 - 88827781 - 88810756 3- فروشگاه یاس  88318768
  • مادموازل مری
  • نمیگی یه وقت سرما میخوری آیا؟
    پاسخ:
    نه حال میده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی