نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

قالب جدددید دارممممم زوررتون بییاد:)

سلام سلام سلام

**سلام به همه ی اون بچه هایی که دلشون بارونیه یعنی هی بارون میاد تو دلشون و بدیا رو میشوره میره و لو حسااابی پاک میکنه**

 

 

+اومدم بگم اینجا همه چی خوبه اولا اینکه همش داره بارون میادو من حال میکنم

 

 

 

 

+دوم اینکه مدرسه بسی عالی میباشد و خیلی خوش میگذرد و دوستانمان بسیـــــــــار خوب و جیگر میباشند...بععع.....له

 

 

+و سوم اینکه من بیخیال هستم و خیلی نمیذارم بهم بد بگذره با این حال از اول سال تا حالا همه ی امتحانام بیست بوده فقط سه تاشون یکم *جیــز* شدن..

 

 

حال شما هم خوبه دیگه ..نه؟میدونم که خوبه اگه هم خودتون فکر میکنید که خوب نیست حتما دارید تلقین میکینین به خودتون مطمئن باشید...پس همین حالا یه لبخند بزن و تلقینو بذار کنار   باچه؟

 

 

سال اول دبیرستان خیل باحاله سعی کنید حتما برید!مژه

----------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن:رراستی قالب جدیدم خوبه بالاخره تونستم(قابل توجه پست قبل)

  • بلدر نویس

نظرات  (۲)

  • دختر ارغوانی
  • قالب خیلی قشنگی داری. سمانه جان ممنونم که بهم سرزدی. تو درسات موفق باشی
    پاسخ:
    ممنونم/خواهش میکنم عزیزم قابلی نداشت/ بازم ممنون موفق باشی
    سلام مرسی که سر زدی گلم
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">