نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

فقط.یک تکه از آسمان

 

سلام خدای بزرگم ...وقتت بخیر

چیزی از تو میخواهم...که برای تو خیلی آسان است و ناچیز...

اگر می شود به اندازه ی یک هزار هزار هزارم بزرگی ات به من..آسمان بده..

آسمانی برای نفس کشیدن..

آسمانی برای خودِ خـــــــودم و تمام گنجشک های خَــــــسته ی شهر

برای پرواز تا بینهایت

ای خدای بزرگ..

اگر می شود..تکه آسمانی به من بده..نقلی و تمیز...و لبریز از آرامی

و در ازایش...

هر چه دارم را بگیر..

 

 

خودم/مرداد94

یه نصفه شبی که یه حسی داشت خفم میکرد..دوست داشتم همون لحظه یه پرنده میشدم...یا ازونم فرز تر..یه پروانه...تا جون داشتم پرواز می کردمخیال باطل


 

 

  • بلدر نویس

نظرات  (۵)

  • شکوفه ی سرخ گیلاس
  • ببخشید یادم نبود بهم سر زدی...نظرم گذاشتی...واقعا معذرت... لطفا نظر قبلیه رو پاک کن به جاش اینو بذار: دلم برات تنگ شده.
    پاسخ:
    اشکاال ندارره معذرت نمیخووادد که
  • شکوفه ی سرخ گیلاس
  • راستی خواستی بهم سر بزن وبم درباره ی آنه شرلی ست... قدرت تخیلت بی نظیره بهم سر بزن و حتما نظر بذار.
    پاسخ:
    اِ منکه لینکت هم کردم عزیزم اِواا ممنووون توهم همینطور
  • شکوفه ی سرخ گیلاس
  • آسمان... زیباترین کلمه ی آرامش بخش دنیاس...
    پاسخ:
    آفرین..دقییقا
    کد پیانو خیلی باحال بود حا کردم ایول
    پاسخ:
    چه عجب یه نفر ازین پیانوئه تعریف کرد
    سلام....خدا به آدم جسم داد محدود شد به زمین و قاعده هاش...اما ازون طرف ی قلب هم داد و قدرت پرواز به همه آسمونها...حتی آسمون هفتم...میبینی چیزی که از خدا خواستی در تو هست بخصوص آدم های مثل تو انقدر قلب مهربونی دارند براما هم دعا کن ..انشالله تو هم همیشه زیبا باشی و همینطور زیباآفرین
    پاسخ:
    سلام واااای چقد شما لطف دارییییی...اما ببین یکم سخت میشه بخوام پرنده بشم..بعد برم تو آسمونی که مثلا درونم هست پرواز کنم...می بینی بازم محدوده...اون چیزی که گفتم..اون بنفشه..یه چیزی تو مایه های مُردن بود فک کنم خیلی ممنووووون کایند بلو:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">