نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

شب بخیر

دیشب با یه زور و زحمتی از مامانم اجازه گرفتم که بیام تو نت آخه خیلی دیر وقت بود به وبلاگ یکی دوتا از دوستام سر زدم و یه خورده اینور اونور رفتم تا اینکه به خودم گفتم:حیفه اینهمه اومدم تا اینجا یه چیزی ننویسم تو وبم و الان دارم این رو می نویسم اگه خیلی بی مزست ببخشید چون نمی دونستم چی بنویسم راستی امروز بعد از ظهر با عمو م اینا رفتیم بیرون دختر عموم که اردیبهشت به دنیا اومده بود حالا خیلی ناز شده بود شده بود عین این:

  • بلدر نویس

نظرات  (۲)

  • محمدحسین اکبری
  • سفر مکن -هر چه کنی بکن ولی -از بر من سفر مکن -یا که چو می روی مرا -وقت سفر خبر مکن -گر چه به باغم ستاده ام -نیست توان دیدنم-شعله مزن بر آتشم از بر من گذر مکن- روز جدایی ات مرا یک نگه تو میکشد -وقت وداع کردنت -بر رخ من نظر مکن-دیده به در نهاده ام -تا شنوم صدای تو -حلقه به در بزن مرا -عاشق در به در مکن -من که ز پا نشسته ام- مرغک پر شکسته ام -زود بیا که خسته ام -زین همه خسته تر مکن -گر چه به دور زندگی -تن به قضا مهاده ام -آتشم این قدر مزن -رنجه ام این قدر مکن -بوسف عمر من بیا -تنگدلم برای تو -رنج فراق می کشد -خون به دل پدر مکن-هر چه که ناله می کنم -گوش به من نمیکنی -یت که مرا ز دل ببر -یا ز برم سفر مکن-
    پاسخ:
    خیلی ممنون قشنگ بود
  • همخونه دات کام
  • ------------------------------ پورتال همخونه دات کام افتتاح شد ------------------------------همخونه دات کام اولین و تنها وب سایت جستجوی خانه دانشجویی در ایرانلطفا برای حمایت از همخونه دات کام به ما لینک دهید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی