نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

شاید دیر فهمیدم...ولی نه..جویبار لحظه ها جاریست

(از هر دری_ نوشت)

 1. دیشب بود...چند دقیقه ای مونده به نیمه شب...که ....به طور کاملا ناگهانی..به این پی بردم..که اَی دل غافل

....من...

همین مَنِ مَن....

تا حالا قدر خــــــــــــودمو نمی دونستم..نگران.کم میدونستم شایَد...اما وقتی به مدت 2 تا4 دقیقه..نشستم خودَمو مقایسه کردم..با فقط همین هَمکِلاسیای خــــــودم...

دیدم..که..من تا الان...تا همـــــــین لحظه..همونی نبودم که تصورم از خودم بودسوال...خیلی بهتر بودم..ولی متوجهش نبودم...

خدارا را شاکرم که مرا ازین خیال خام و اسفناک در آوردندی و شهد شیرین آگاهی را بر من پاشاندندی(اوه )فرشته

باز هم تشکر...

 

2. بارها گفتم..باز هم میگم که: دســـــــــــت از طلــــــــــــــــــب ندارماز خود راضی

 

3.از هرچی دکتر دندونپزشکو..یونیت دندون پزشکی و..آمپول سرّی و ارتودنتسی و صدای مسخره اون ساکشنه...اصلا میخوام نباشن....ای کاش از صحنه روزگار پاک می شدن..اصلا چرا دندونای من ردیف نیستن....چراااااا

حالا خوبیش اینه خودم خواستم....همه بم میگن تو که دندونات به این صافیه...ولی من میخوام خیلی ردیف تر بشه...تو مایه های این بالاییه...یا شایدم مثل ایننیشخند(خدانکنهچشم)

4.دارم نقاشی می کنم...هر روز یه نقاشی...بیشتر وقتم با این میگذره...ممنونم از آرامشت نقاشی بغل

پ.ن1:خب دیگه فک کنم غر غر کافیه....ببخشید ناراحت

پ.ن2:ممنووون که غرغرامو خوندید...

پ.ن3: دست از طلب ندارم...

  • بلدر نویس

نظرات  (۳)

چقدر یه نفس غر زدی!!!!!!!!! خخخخخخ
پاسخ:
...
سلام سمانه خانوم با اجازتون وبتون رو لینک کردم خیلی خوشم اومد از '''دلنوشته'''هاتون موفق باشید
پاسخ:
سلام ...وبلاگ خودتونه بفرمایید..بسی مشعوف شدم نظر لطفتونه.. ...
سلااااااام خانوم کوچولوووو دندون قشنگ :) تو هنووووز درگیر مقایسه با دوستاتی...بیخیااااال....دوووری و دوووستی...معلوووومه که تو خوبی وگرنه من خرم اینجا بیام...سعی کن فقط خودت بهتر کنی...اما با ارامش با زمان با کار زیاد...وهدفمند و حساب شده...مثل درس..مثل کتاب..مثل بحث کردن..سیاسی اقتصادی ..هنرت هم که میدونم خودت میبری جلو ی جا هم بردار بریم توش خط خطی کنیم حااال میده :)) و اینکه از پروژه نپرس یک کوچولووو دعا کن همین :)) و دیگه ...منم از دندون پزشکا متنفرم برا همین نمیرم پیششون فعلا ک بیچاره ها با من ساختن...نمیدونم و از همه مهمتررررررررر....رووووووووزت مبارک دختر گل....مرسی که با همه کوچیکیات انقدر بزرگی و مهربوووون...این ی جور ارتباط اشتباهه ولی دوووسش دارم :)) بهرحال مرسی از وجودت انشالله هرچه از خدا میخوای بشه...وهرچه میتونی برا این وجود ک خدا بهت داده تلاش کن...واستعدادت رو اروم اروم رشد بده  این کمترین کاریه که برا این همه زیبایی میتونی بکنی :) http://smahdavi.ir/wp-content/uploads/2013/09/%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1.gif
پاسخ:
سلام...اینروزا مطالبمو تند تند میخونین..منظورپستمو خوب متوجه نشدین گویا:)) نو پرابلم.. بلانسبت... بازم مثل همیشه ممنون از توصیه های برادرونهَ ت...و امیدوارم خودتونم به حرفای خودتون عمل کنین..نشه حکایت رطب وپیامبر و...که دیگه میدونید داستانشو.. ممنووون:))  لطف دارین..مرسی از آرزوها.. ..وعکس..:) خدایا این برادر رو به راه راست هدایت بفرررمااا.....اینم از دعا..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">