نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

سوال

تا حالا شده همسن هاتون حرفتونو نفهمن....یا تو بخای باشون صمیمی و گرمابه گلستون باشی ولی اونا یه جوری بهت احترام بزارن ..انگار تو 10 سال ازشون بزرگتری؟تعجب

یا مثلا انتظار دیوونه بازی از تو نداشته باشن و فک کنن تو باید همیشه مبادی آداب رفتار کنی؟تعجب

یا مثلا فقط درد دلشون واسه تو باشه؟تعجب

مشکل ازمنه یا اونا؟/؟خنثی

نمی دونم...ناراحت

 

پ.ن: چرا وقعا؟

پ.ن2: اصلا هم مشکل از رفتار من نیست من خیلی خیلی ..در نهایت مهربونی و دلسوزی باهاشون رفتار میکنم....

پ.ن 3:به پ.ن 1 مراجعه شود.

  • بلدر نویس

نظرات  (۳)

مشکل این نیست که مشکلی وجود دارد ،رمز در این است که دید و طرز فکرت را عوض کنی....
پاسخ:
ولی فکر نکنم این درست باشه ..که من یا هرکس که این مشکلو داره..خودشو تغییر بده....به  خاطر اینکه رفتار دیگران دلپسند بشه..البته تا حدودی تغییر خودمون موثر هست.. ممنون از نظر با تاملت تامل
فک کنم طبیعیه چون منم همچین مشکلی دارم.
پاسخ:
..من فکر میکنم ...شاید بعضی ها درک نمیکنن..شاید... الان به نظر شما رفتار کدوم طرف اشکال داره؟
متاسفانه مشکل از ماس. همیشه طوری رفتار کن که انتظار همه چیز ازت داشته باشن. در عین حال شخصیت متشخص خودت باش. یه فحش خفن دادم اینقدر بد نگام کردن که شد تجربه!!! بسر به منم
پاسخ:
من فقط جوری رفتار میکنم که هیچکس نتونه حرف اضافه بهم بزنه ...جوری که احترام نگه داشته بشه..مشکل از رفتار من نیست..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">