نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

سلام

سلام بچه ها حالتون چطوره خوبین؟ دلم براتون تنگ شده

من امتحانات پیش نوبتم شروع شده

برام دعا کنید

دوستتون دارمماچ

  • بلدر نویس

نظرات  (۵)

وبلاگ ندارم چون نه وقتشودارم (درسامومیگم اخه من بیچاره پشت کنکوریم)حوصله وبلاگ نویسی هم ندارم
پاسخ:
تو درسات موفق باشی پس بهت میل میزنم موافقی؟
samane jon che sardi
پاسخ:
چی؟مگه چیکار کردم؟فهیمه جون اگه جواب بهتری بهت ندادم ناره حت نشو آخه اون موقع وقت نداشتم
وب جدیدمه نفس
پاسخ:
مبارکه
سلام منم یه بلدرچین دیگم که از طریق وبلاگ مریم با وبلاگ شما آشنا شدم...
پاسخ:
ا واقعا چه خوببیشتر از خودتو.....ببینم ادرس وبت کو؟
سلام آجی :* ایشاله موفق باشی. منم امتحان دارم :(( واسم دعا کن
پاسخ:
حتماااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">