نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

سلام

سلام برو بچ

ببخشید خیلی وقته آپ نکردم آخه اینترنت نداشتم

ولی به هر حال الان که دارم

به شبای قدر نزدیک میشیم

بچه ها جونم لطفا از ته دلتون واسه مریضا دعا کنید

  • بلدر نویس

نظرات  (۳)

ببخشید اون موقع آدرس رو اشتباهی داده بودم این درسته بهم سربزن
پاسخ:
خواهش میکنم باشه حنما سر میزنم
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه ازش خوشم اومد به منم سربزن خوشحال میشم
پاسخ:
ممنونم عزیزم وبت ناشناختست فکرکنم ادرسو اشتباه وارد کردی
چشم دعا میکنیم. و از شما هم التماس دعا داریم.
پاسخ:
من که دعا کردم واست ولی بازم میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">