نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

سلام سلام

با سلام خدمت همگیقلب

خیلی وقته نبودم آخه امتحانات بسیاری داشتم و دارماسترس

ازمون ورودی رو که گفتم دادم بد نبود هنوزم به دعا هاتون نیاز دارمفرشته

راستی دوست دارم نظرتونو راجع به قالب جدیدم بگیدعینک

آیا خوبه؟ ایا بده؟ برای من بچگونست؟سوال

منتظرم یالا بگید ببینمنیشخند

اها راستی این قالبو از سایت اوازک کش رفتمچشمک

 

  • بلدر نویس

نظرات  (۳)

سلاااام من برگشتم...سر بزن... قالبت عااالیه راستی مدرسه کجا امتحان دادی؟تهرانی دیگه؟
پاسخ:
وااااای برگشتی؟خوش اومدیحتما میام             مرسی نظر لطفته
سلام سمانه جان وبلاگ خیلی قشنگی داری قالبت هم خیلی زیباست یک سوال دارم کلاس چندمی؟
پاسخ:
مائده جون جواب سوالت توی متن درباره ی من که زیر عکس اپراتور هست نوشته14 سالمهشما چی؟
سلام سمانه جونم خوشحالم که آزمونت بخیر گذشت. همیشه دعات میکنم عزیزم منو هم فراموش نکن قالبت خیلی قشنگه دوسش دارم. نه اصلنم بچگونه نیست. خیلی هم زیباست. بیشتر نوجوانانه است :)
پاسخ:
ممنونمطمئن باش همیشه به یادتم خب پس حالا که تو تایید کردی حتما خیلی خوبهمرسییییییییییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">