نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

سلااااااااااااااااااام

سلام بچه ها جونم حالتون چطوره دلم (خیلی)به توان

500 براتون تنگ شده بود

 

خلاصه بگم ما از روز قبل از اول مدرسه دیگه ساکن شدیم و الان

 یه ماه است که اینجاییم

خیلی خوبه عالیه

مدرسه هم همینطور از نظر درسی تلاشم خیلی زیاده و

 خستگیم زیاد تر از همین اول سال احساس میکنم اخر ساله که

 اینقدر درس دارم

ولی بچه ها یه چیزی بگم بین خودمون بمونه هنوز دوست

 خوبی پیدا نکردم

بعدا بیشتر باهاتون حرف میزنم فعلا بای

حداقل خوشحالم که اینجا یه عالمه دوست دارم{#emotions_dlg.e11}

  • بلدر نویس

نظرات  (۶)

سلام ،مرسی عزیزم تو خوفی؟ این آدرس وب ساغره : sagharkhanom.blogfa.com فعلا بابای
پاسخ:
مرسی گلم بوس
سلام سمانه جونم چطوری؟ حتما سخت درگیره درسایی! :) موفق باشی گلم. مراقب خودت باش!
پاسخ:
سلام عزیزم خوشحالم که به فکرمیآخه به خدا الان دارم میفهمم وقت ندارم یعنی چی
سلام
پاسخ:
شلام
سلام دوست عزیز من وب جدیدم رو راه اندازی کردم خوشجال میشم بهم سربزنید!
پاسخ:
حتما
سلام سمانه جونم! خوشحالم که خوبی! مراقب خودت باش! خوب درس بخون! ایشالله موفق باشی! نگران نباش دوست پیدا میکنی! هنوز مدت زیادی نگذشته!
پاسخ:
سلام عچیچمممنونم.باشه حتما و همچنین البته حتما خوب درس میخونمواقعا؟باشه ممنون از امیدواری
اگه باکتاب دوستی پس نمی تونی خیلی بادیگران باشی ولی کتاب دوست امنی است
پاسخ:
کی گفتهنخیرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">