نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

سال تازه

سلام بچه ها

امروز میخوام با سال  90 یه گفتگویی داشته باشم:

90 جان نمیدونم چطور باید از تو تشکر کنم خیلی خوب بودی

 خیلی مهربان بودی. وقتی بری دلم  واست تنگ میشه از الان

 نگرانم که نکنه یه وقت سال 91 مثل تو نباشهاسترس

90 جون بهش بسپر هوای ما رو داشته باشه. چشمکتو هم که دیگه

 کارت تموم شد. برو و دوران بازنشستگی توخوش باش.زبان

 نمی

 دونم چطور بود که اینقده زود گذشتی. بچه ها میگن چون سال

 خرگوشه و خرگوش هم سریع می جهه.یول

به هر حال سال خوبی بودی دوستت دارم و  همیشه به یاد

 خوبیهات و اتفاقات خوبی رو که امسال واسم رقم خورد هستم.لبخند

 

 امروز نشستم یه گوشه و چشامو بستمو به نمودار پیشرفت ها

 و پسرفت های امسال(90) فکر کردممتفکر. از همه نظر پیشرفت

 کرده بودم از نظر درسی، از نظر ورزشی، از نظر همه چیاز خود راضی

البته خوبی از خودتونه 90 جانعینک

دیگه پر حرفی نمی کنم دلم واست تنگ میشه    و خدا حافظبای بای

------------------------------------------------------------------------------

سلام بچه ها حالتون خوبه؟ رو به راهین؟

بچه ها جونم یه وقت فکر نکنین از گفتن اون بالایی ها منظوری

 داشتم یا میخواستم موفقیت هامو به رخ بقیه بکشم هاوقت تمام

این سال واسه من سال خیلی خوبی بود ولی شما هارو نمی دونم

کاش واسه شما هم سال خوبی بوده باشهنیشخند

امروز آخرین روز مدرسه بود. همه گریه میکردنگریه، واسه هم دیگه

 یادگاری می نوشتن، شماره می گرفتن. هوا امروز یه جوری

 بود. من فقط یه حس غریبی داشتم اونم چونکه داشتم به سال

 90 فکر میکردم. اصلا هم گریم نگرفت. ولی واقعا دلم واسه

 سارینا جون و شقایق جون و کوثر جون و دو تا فاطمه جون تنگ میشه.گریه

به هر حال سال 90 داره کم کم میره که پشت سرشم نگاه نکنه

بچه ها جون دلم واسه شما هم تنگ میشه آخه من هفته ی

 اول عیدو نمیتونم آپ کنم چون می خوایم بریم مسافرت، مشهد.

 واستون دعا می کنمفرشته

پیشا پیش سال نو تون مبارک

  • بلدر نویس

نظرات  (۱)

در یک بسته6 غنچه گل آتشین برات فرستادم روزی  یکدونشه نگاه کن و یه دعا خیر واسم بکن و هر وقت تموم شد بدون عیده و من اولین نفری  بودم که گفتمعیدت مبارک اگه دوس داشتی یه سر بهم بزن و نظر تو بگ موفق باشی
پاسخ:
ممنون عید شما هم مبارک. امید وارم اولین نفری باشم که عیدو بهتون تبریک میگه.در ضمن وب زیبایی هم داشتید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی