نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

دم روزای خوب گرررررررررم

عیده قربانه

اره فردا رو میگم. عید قربانه

ببینم الان در این لحظه چه حسی داری نسبت به فردا

آیا اصلا حسی داری یا کلا بی احساسی؟ هان؟ زود باش جواب بده

اگه میپرسین من چه حسی دارم باید بگم حس من الان فقط خوشحالیهنیشخند میدونین چرا؟

نمیدونین؟واقعا کهخنثی

به خاطر اینکه چها رشنبه تعطیله دیگه!!دلقک نمیدونستین؟ خب لابد دانش اموز نیستید چون دانش اموزا منتظر یه همچین روزی بودن............بععععله

 اوضاع من تو مدرسه اینروزا بسیار پرفکته اصلا حس نمیکنم اومدم اول دبیرستان

بسکه این معلمامون  بلا نسبت شما خنگولن ...بععله

البته به غیر از سه تاشون یعنی دبیر فیزیک و شیمی و دین و زندگی

خلاصه انقد اروم اروم و با ارامش خاطر و صبر و حوصله و اروووووووووووووووووووم

درس میدن که ادم خوابش که میگیره هیچ اصلا شروع میکنه به خیال پردازی برای آینده!!!والللله

البته من سعی میکنم حواسمو جمع کنم ولی این بغل دستیم وااااااااااای(داشته باش ششششیدرخ جججان) هی با خودش اهنگ زمزمه میکنه  وقتایی که زمزمه نمیکنه احتمالا داره تو ذهنش playمیکنه.البته حقم داره .....از دست این معلمایولیول

این روزا همه چیز به طرز جوانمردانه ای آرومه و خدارو شکر هیچ مشکلی نیست که بخوام در موردش چیزی بگم

فقط اینو بدونید که زندگی من ، تو ، اون، ما ، شما، ایشون، و حتی آنها  خیلی خیلی قشنگ و ظریف و مهربونه

ایا  این روزا  رفتین دم پنجره تا نسیم به صورتتون بخوره ؟

اگه نرفتین حتمابرید( :مخصوصا اگه خود در گیری ایزبان چیزی دارید خیلی براتون خوبهنیشخند:)البته منظورم از اون چیز ٍ توی پرانتز تویی/شمایی نیستی که داری اینومیخونی منظورم اون کساییه که خودشون میدونن خود در گیری دارن ولی به روی خودشون نمیارن نه تویی/شمایی که نداری ولی انگار داری چون وانمود میکنی که داری خود درگیری رو میگم ها   چی گفتم اصلا

اصلا چی شد که یهو من اومدم و شروع کردم به نوشتن؟ هان؟ اها فهمیدم احتمالا حس نویسندگیم دوباره بعد ماه ها گل کرده

اخخخخخخ   ججججججوووون 

فعلا دیگه فکر کنم بسه حرف بزنم 

بعدا دوباره میام نترسید// باشــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟چشمک

فعلا بای بای من برم واسه 3 روز تعطیلیم برنامه ریزی کنم

فقط قبلش یه چیزی هست که میخوام نشونتون بدم

برید پایین ببینین

.

 

 

 

.

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   میبینین چقده شیرینه

خعععلی جیگره

زود باشید واسش بوس بفرستید همین الان

فرستادی؟آفرینتشویق

نیشخند

  • بلدر نویس

نظرات  (۳)

دمش گرم
پاسخ:
دم چی گرم/؟ دم روزای خوب؟
ای جانم چقدر لوووووووسهههه
پاسخ:
تو اینو بگو که چقدر جییییییگرررررررررره مگه نه؟ رسیدن به خیر لیلا جون
  • دختر آسمانی
  • عیدت مبااااارک.... ما که تو این سه روز تعطیلی به اندازه به هفته تکلیف داریم... آخی عزیزم چقد نازه این بچه!!!
    پاسخ:
    عید شمــــــــــــــــــــــــــــا هم مبارک واقعا؟ ول ما بیکاریم متاسفانه نظر توهم اینه؟آره خعععلی نازه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">