نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

خودم

از خودم خیلی خوشم میاد وقتی فکر میکنم بهترین دختر  دنیام

ولی از  خودم خیلی بدم میاد وقتی فکر می کنم زشت ترین دختر دنیام

ولی به هر حال من از خودم خوشم میاد چون من جزئی از منم ونمیتونم  از خودم خوشم نیاد

من از مه خوشم میاد چون همه جزئی از منن

من دوست دارم با بقیه باشم    دلم اینو بهم میگه...که باید باهاشون باشم.....

اما بقیه دلشون نمیخواد با من باشن  اونا از من خوششون نمیاد   یعنی دلشون  بهشون نمیگه که با من باشن  ولی من هنوزم دوستشون دارم و از اینکه کنارشون باشم لذت میبرم....

 

 

پ.ن:دوست داشتم یه کم غمناک بنویسم وگرنه واقعا اینجوری نیست

  • بلدر نویس

نظرات  (۲)

  • کوروش کبیر
  • نه گلم تو خوشبخترین دختر دنیایی ابجی گلم
    پاسخ:
    نظر لطفتونه
  • محمد پورغلامی
  • با سلام پیشاپیش کریسمس مبارکآپم یک سر بزن و نظر بده ممنونمحمد پورغلامی
    پاسخ:
    کریسمس شما هم مبارک وبلاگتون هم جالب بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی