نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

خا طرات مدرسه ی سمانه عباسی کلاس دوم راهنمایی

سلام دوستای گلم,حالتون خوبه؟وضع مدرستون چطور؟ خوش میگذره ؟ انشا الله همه چی خوب باشه

دلیل اینکه خیلی وقته آپ نکردم اینه که:1)درس و خستگی و البته تنبلی اجازه نمیده

2)چون فکر می کنم کسی نیست که هر روز به وبم سر بزنه به خاطر همین هم انگار

 واسم مهم نیست زود به زود آپ کنم...دلم شکستهدل شکسته

  ولی دیگه از این خبرا نیست از این به بعد من زود به زود آپ میکنم  شما هم باید زود

 به زود به وبم سر بزنید ومهم تر از همه (نظر بدید) میدونید اگر نظر های شما باشه من

 انگیزه پیدا می کنم  چون میدونم کسایی هستن که وبلاگمو میبینند حتی اگه نظر ها

 تون در حد یه گل یا یه جمله ی کوتاه باشه باز هم خوبه(ببینید به چه روزی افتدم که دارم نظر گدایی میکنم)

 

به هر حال حالا میخوام از خاطرات مدرسم بگم تو این دو ماه، از سرویس جا موندنا از

 اینکه امسال چقد زود میگذره و دلیلشو وقتی فهمیدم که فکر میکردم به خاطر این زود 

 میگذره که معلما کم تر تکلیف میدنابله

میدونین دلیلش چیه؟ چون که امسال سال خرگوشه البته خودم هم به صحت داشتن

 این قضیه اطمینان ندارم ولی بهتر از دلیل منه به هر حالیول

خب شروع میکنم:در مدرسه ، این روز ها توی مدرسه خیلی خوش میگذره ،امسال از

 پارسال که اول بودم خیلی بهتره هم از نظر اینکه با قوانین مدرسه آشنایی بیشتری

 دارم هم اینکه از صدقه سری دوستای کلاس دومی پارسالم  خیلی کلک ملک بلدم و

 خیلی از سوراخ سمبه های مدرسه رو بدون ترس  طی میکنم و البته حال میکنم و بهتر

 از همه اینکه با برو بچ راه می افتیم میریم طبقه بالا کلاس اولی ها رو سرکار میذاریم

 ،اینقده کوچولو ان خوشمزه

و از یه چیز دیگه مدرسه بگم که اینقد از مدیرمون میترسم که نگو پارسال حد اقل سلام

 میکردی جوابتو میداد ولی امسال اخمو شده عاهمنتظراصلا نمیشه بهش نگاه کنی بیچار

ه خیلی هم سیاهه بعد یه عالمه پنکک هم میزنه روش میشه عین .....استغفرالله

مدرسه با همه ی بدیهاش با همه ی ناراحتی هاش باز هم جاییه واسه مهربونی و واسه دوست داشتن

آری اینچنین است

 

نظرتون چیه؟

  • بلدر نویس

نظرات  (۱)

  • مرضیه رفعتی
  • وبلاگت قشنگ بود و جالب به منم سر بزن
    پاسخ:
    ممنون وبلاگ تو هم جالب بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">