نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

حس قشنگ من

این روزا خیلی حالم خوبه

احساس میکنم خیلی مرتبم یه حس آرامش خاصی دارم که خیلی آرومم میکنه اینم از خوبی ها ی ماه  ماه خوب خداست دیگه

حتی این حسم با آهنگ های لهراسبی تشدید میشن:

همه شهرو به هم میزدم اما  چقد پیش تو بی اراده بودم

درست وقتی بلندم کردی از جا.. که از چشم همه افتاده بودم

  • بلدر نویس

نظرات  (۵)

سلام عزیزم.وبلاگتو خوندم خیلی خیلی از مطالبش خوشم اومد.حس خوبی بهم می ده.بازم می آم پیشت.
پاسخ:
ممنون خوشحالم که حس خوبی بهت دادم آدرس ندادی دفعه ی بعدی حتما بده
حس قشنگ یعنی لحظه مرگ
پاسخ:
بابا دیگه دنیا اینقدم بد نیست
سلام عزیزم خوبی؟
پاسخ:
سلام آجی مهربونم ممن تو چطوری
سلام سمانه جون وبلاگت حرف نداره
پاسخ:
ممنونم
برات خوشحالم سمانه جون. ایشالله همیشه خوب وخوش باشی
پاسخ:
همچنین عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">