نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

جوک میساختم

وقتی کوچیکتر بودم خیلیدوست داشتم  از خودم جوک بگم و این کار رو هم میکردم...بله

یک جک هایی میساختم که نگو و نپرس بی مزه در حد هر چیزی که فکرشو بکنی خیلی بی مزه  واسه هر کسی هم تعریف میکردم  قه قه میزد در حد ......

حالا نمیدونم از بی مزه گی بهشون میخندیدن یا اینکه میخواستن دل من خوش بشه    منم که نادون فکر میکردم دارم جکهای بامزه ای تعریف میکنم بیشتر تشویق میشدم و بازم جک بی مزه میساختم

هی روزگار چه دوران خوبی داشتم اون موقع ها دوست دارم بازم کوچولو بشم

  • بلدر نویس

نظرات  (۱)

  • کوروش کبیر
  • هه هه عجب بچه ای بودیا یکی از جوکهاتو واسم میگی؟
    پاسخ:
    آره مثلا میگفتم وای نیگا کن دستای من پر از خالیه(به نظر خودم جوک بود)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی