نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

به قول یه نفر: سلام دوستانِ جان : )

سلام سلام سلام

یه سلااام با بوی غروب دل انگیز 31 شهریور

یه سلام...به شادابی اولین بارونی که ماه تولدمو قشنگ میکنه...

میدونم زوده...ولی یه سلام خش خشی با بوی پاییزی که واسه خیلیا دلگیره ولی فصلیه که فقط دو تا آدم میتونن بفهمنش..یکی شاعرا..یکی مهر ماهیا...

آقا یه سلام بی شیله پیله از طرف یه سمانه ای که دلش واسه دوستای وبلاگیش هم تنگ میشه...شاید باورشون هم نشه..

خوببین هم صحبتای خوبم؟ این روزا در چه حالین..؟

 

خب بریم سر شب نوشت های امشب...ایندفعه بااید کمکم کنیید...خیلی به حرفاتون نیاز دارمم

 

1- پنجشنبه قراره برم یه اردوی 3 ساعته ی چاپ...توی یه چاپخونه بووزوورگ...یکم استرس دارم آخه حدس میزنم کم سن ترین آدم اونجا باشم....استرسکمممک...

2- کاش هیچوقت بزرگ نمی شدم...همین قدی..همین اندازه ای ..همین سنی که هستم می موندم....نمی خوام آدم بزرگ بشم...قول میدم نشم..هم به خودم هم به شما...آره..اینجوری بهتره

3-تا حالا شده ندونین چتونه...حالتون بده فقط...دلشوره دارین...بی خوابین...نمیدونین مشکل از کجای فکرتونه...دکمه دیلیت ذهنمو گم کردم...شماها ندیدینش.؟چشم

4-فکر کنم متوجه بیحالی نوشتم شدین...من حال شما رو پرسیدم و درباره خودم باید بگم... هم خوبم هم بد..یه چیزی شبیه این: (:( خدارو شکر..همین که هستم کافیه...ممنونم خداجونم:* یه چیز دیگه...من در حال لذت بردن از ته دیگ تابستونم هستم..شما چطور؟ :))خوشمزه

5-یه دختری دیروز نشسته هر چی کامنت داشته رو خونده...از همون اوله اول...

تازه وسطاش کلی هم خندیده ...اشک هم ریخته ...دلش پر زده واسه دوستای قدیمیش...که دیگه نیستن...یه دختری شب خواب دوستای شمالی و مشهدی و تهرانی شو دیده...دوستایی که یه بارم صداشونو نشنیده حتی..

یه دختری دلش دوستاشو خواست...یه دختری که نصفه شبی داره پست میزاره واسه شما...

دوستان من کجا هستند...روزهاشان پرتقالی باد...خیال باطل

6- چند وقت دیگه با یه پست خییلی خاص...مهمان چشمان زیباتون هستم...

7-دیگه چشام باز نمیشه واقعا..خمیازه شب بخیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

تک تک تونو میسپارم دست خداااا....

شمالیا...قمی ها...تهرونیا...خوش به حالتون که باااارووون داریییین

به جای ما هم لذتشو ببرین..خواستم بگم کوفتتون بشه اول.زبان..ولی ما که بخیل نیستیم که..دهه

 

 

  • بلدر نویس

نظرات  (۴)

آره صالح علای نصف شبا شبکه 4  همش میگفت دوستان جان :) اونم ج با تشدید :)
پاسخ:
خیلی هم دلنشین
دوستان جان همون صالح علای عزیزه؟ درسته؟
پاسخ:
راستش نه من از قول یه نفر دیگه گفتم.. صالح علا..شعراش خیلی خوبن...
فارسی نویسیم جالب نیست کنده..افتضاحه... با این توصیفات ک گفتی بنظرم تو باید اهوااااز باشی ؟ آره؟ بگووو درست گفتم یالااااااااااا :) چند دوره قشنگ تو زندگیت هست یکی همین جا ک هستی...یکی هم دوره 25 سالگیت یکی هم 30 سالگیت قدر جایی ک هستی بدون...واینکه خدا تورو تنها نمیزاره...سعی کن با پژمرده شدن ناشکری نکنی ...مارو هم دعا کن تو این دوهفته سخت
پاسخ:
منظورتون از شماره ها چی بود جلوی اسمتون؟؟؟ حدس هایی میزنم ولی خودتون بگین....1..2..4؟
خوب کجای دستگاه چاپ ترس داره ...تو این سن باید بری تو دل هرچیزی...به هرچیزی نووووک بزن...اما سعی کن با مغز و علمت تحلیل کنی یاد بگیری و... احتمالا گنده تر هایی مثل من مسخرت میکنند و...من یادمه ی مدت تو هنرستان میرفتم..بعد تغییر رشته دادم ریاضی...اخه مامان بابام دبیر بودند و خیلی نفوذ داشتند...من خیلی علاقه داشتم به هنرستان...بعد ی روز ی پسره من مسخره کرد...بعد ی روز کنارش واستم و اتفاقی دستم کنارش افتاد...دیدم دستهای من حداقل نصف دستهای اونه!!!! باخودم گفتم خوب من با این دستها اگر با این رقابت کنم حتی اگر ببازم ی روز ک دستهام بزرگترند مطمئنا میبرم!!! تو باید چند حوزه خودت رو رشد بدی...جسمی (با ورزش همیشگی و لایت...دقت کن همیشگی حتی تو 50 سالگیت) روحی و روانی(یکیش مثلا همین متافیزیک و مذهب و خدا و...یکیش عرفان..فلسفه و...و...) یکی هم علمی(باید خیلی جوووون بکنی توش این جایی ک خیلی ها توش ضعیفند بخصوص هنرمندا) یکی هم هنر(خودت بهتر من بلدیش) یکی هم فن (فن یعنی ابزارهای تکنولوژیک مثل کار با برنامه های کامپیوتر...زبان...نمیدونم هر چیزی ک کمکت کنه به داشتن چیزایی قبل ک اشاره شد) میبینی ک انسان کامل شدن آسون نیست
پاسخ:
یه حرفی رو می زنید بعد بلافاصله باهاش مخالفت میکنید؟؟ مگه شما نگفتین:((نباید وقتتو با چیزی کوچیکی به اسم .............
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">