نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

...بعد از یک سال

یه سلام پر از بوی خرداد

یه ســـــــــــــــــــــــــلام پر عطر سلامتی واسه همهقلبقلب

آره این منم سمانه....همون سمانه پر انرژی سابق ......یک سال تمام اینجا نبودم به دلایلی که حل شد خدارو شکرفرشته

و الان من یه جونیور(jenior گرافیکی هستم......سه تا سال تحصیلی رو گذروندم تو وطن جدیدم

سه سال بزرگتر...نمیدونم عاقل تر ...پخته تر ...با تجربه های خیییلی زیادی که خییلیا برام رقم زدن///  از طرفی دیگه نمیخوام ببیینمشون و از طرفی ممنونم از همشون.ابرو..خب بهر حال اونا باعث این تجربه ها شدن دیه...به قول معروف: عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهدیول

خیلی بحران داشتم و خیلی قوی بودم و ممنونم از خودم و خدا جونمقلبقلب

تو این سه سال چند تایی از دوستام بی وفایی شونو ثابت کردن بهمگریه

و بعضیا هم بیش تر از انتظاری که داشتم..ازشون دوستم داشتن.عینک...

خدارو شکر میکنم که توی هر شرایطی چه سخت چه بحرانی چه راحتی

تونستم بگم خدایا شکــــــــــــــــــــرت

  • بلدر نویس

نظرات  (۱)

آهان اینجوریه :) من شنبه تازه امتحانام شروع میشه درس هاتون بخونید نگند ما از درس مشق انداختیمتون...چون متاسفانه این وصله ها به ما میچسبه!!! بهتره درس بخونین آبروداری کنید :)
پاسخ:
نه داداش..ما اهل وصله چسبوندن به مردم نیستیم..خیالت راحت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">