نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

بالاخره تابستون من فرا رسید....

سلام بچه هالبخندسوالهورا

قالب جدیدم چطوره؟

اومدم بگم من تا هفته میرم مسافرت اخه امروز امتحانام تموم شد

بعد که اومدم مفصل همه ی ماجرا ها ی این مدتو براتون توضیح میدم

فعلا خداحافظ

تعطیلات خوبی داشته باشینقلب

  • بلدر نویس

نظرات  (۳)

هیچ فصلی لذت بخش تر از تابستون نیست امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشی
پاسخ:
همچنین برای شما دوست عزیز
سلام سمانه جان.بالاخره فرصت شد بیام و به وبلاگت سر بزنم..من امروز کنکور دادم وخستگی یک سال تحصیلی هنوز توی بدنمه با اینحال وظیفه داشتم که بیام و واست نظر بذارم.البته هنوز از قسمتهای مختلف وبلاگت دیدن نکردم.ولی خیلی علاقه مند هستم که داستانها و یا شعرهایی که نوشته ی خودت هستند رو مطالعه کنم. راستی عزیز برام سرنمازت دعا کن که نتیجه کنکورم اوونی بشه که براش این همه سال دارم تلاش میکنم.یه حسی به من میگه دعای تومیگیره. یا علی....
پاسخ:
موفق باشی عزیزم حتما برات دعا میکنم مرسی که بهم سر زدی
سلام سمانه جونی چطولی؟قالب نو مبارک خانوم. یه لحظه فک کردم وارد ناسا شدمقشنگهخوش بگذره آجی
پاسخ:
هی هی ممنونم اجی گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">