نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

ای ول....... واااااااای

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای[اسمایلی سمانه در حال فریاد زدن از خوشحالی]دلقکدلقکهوراهورادلقکدلقکهوراهورا

باورم نمی شه. بالاخره تموم شد. هووووووو {آزادی} خیلی خوبه دیگه امتحاناتم تموم شد. اوهنیشخنداوهبغل

آخیییییش نمی دونم می فهمید که چقدر حس خوبی داره یا نه....ولی خیلی خوبه. الان حس می کنم که یه عالمه وقت دارم که هر کاری دلم میخواد بکنم.

خیلی خوبه

خیلی...نیشخند

  • بلدر نویس

نظرات  (۷)

زندگی کردن خیلی سخته ولی کاش به ارزش زندگی کردن پی می بردیم تا بهتر زندگی کنیم.
پاسخ:
موافقم درسته
زندگی کردن خیلی سخته تحمل حقایق زندگی سخت تره
اره من ترکمن هستم گلم
اپم و منتظرت سمانه جون
پاسخ:
باجه
میخوام خودمو بکشم مرگ موش هم خریدم
پاسخ:
برو بابا زده به سرت
چقدر شیرینه حس تموم کردن امتحانات امیدوارم لحظه پایانی من هم شیرین باشه
پاسخ:
منظورت لحظه ی پایانی چیه؟
دارم واسه همیشه میمیرم
پاسخ:
نگووووووآخه واسه چیمن هنوز دوستت دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">