نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

ایرانسل هم ...... عجبا

ایرانسل هر روز صبح واسم یه پیام ِ فال حافظ میفرسته.

 ولی مثل اینکه سر کاریه آخه پیام امروزش توش نوشته بود:

در انتظار کسی هستی و 

دوست داری او هم به تو محبت کند

خیلی دلتنگ او هستی

 و از نبودنش میرنجی...

یا:

با توکل به خدا  و تلاش و کوشش

میتوانی اورا بدست بیاوری

و زندگی خوبی با او داشته باشیخنثی

.

اولا از کی تا حالا حافظ از این لوس بازیا می کنه

بعدشم والله من  نه در انتظار کسی ام،

نه از نبودن کسی می رنجمعینک

ایرانسل دروغگو شده احتمالا....

  • بلدر نویس

نظرات  (۲)

  • مادموازل مری
  • نه دیگه! به ایرانسل اعتماد کن حتما اون راست میگه و خودت خبر نداری.
    پاسخ:
    فک کنم/ولی هر چی فکر کردم کسی تو ذهنم نیومد-: باور کن
    ههههههههههههههههههههچه سوژه خوبی از ایرانسل گرفتی ابجی جونم مگه از گربه بدت میاد؟فدات شم یه روز هم نوبت تو میشه که عاشق و مجنون یه نگاه بشی فعلا بای نفس مناز صمیم قلب تورو یه ابجی میدونم دوستت دارم
    پاسخ:
    اره سوژه ی خوبیه/.منم دوستت دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">