نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

اون واقعا کیه

یه خانمی هست هر وقت میرم بیرون

هرجایی که باشم از پیشم رد میشه

نه که مزاحمم بشه ها ......نه

اتفاقا خیلی هم سر به زیره

هر وقت هم میبینمش با لبخنده...

یه کیف کوچیک با دسته ی بلند هم داره...

خیلی با حجاب....

نمی دونم کیه ولی دوست دارم باهاش دوست باشم

احساس میکنم یه فرشتست

چون خیلی روحانیه....

من دوستش دارم...

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

بعدا نوشت:عکس پروفایل من نیستم  سوء تفاهم نشهمژه

  • بلدر نویس

نظرات  (۹)

سلام سمانه جون منم دوستت میشناسیم؟ عمرا. دوراندیش خانم دوراندیشم. این ادرسه وبلاگمه ولی هنوز اماده نیست اگه خواستی یه سر بزن   raha1378.blogfa.com راستی یه سوال دارم چه طوری میشه تو وبلاگم اهنگ پخش کنم ؟ جواب سوالم واسم ایمیل کن بوووووووووووس بای
آپم.
پاسخ:
اومدم
برات گل آوردم
پاسخ:
منم همینطور: عجب گلستونی شده اینجا
آپم دلبندم
پاسخ:
اومدم
عرشیان امشب زمین را لاله باران می کنند خاک را خوشبوتر از زلف نگاران می کنند آفرینش فیض از دیدار احمد می برد کعبه امشب سجده بر خاک محمد می برد عید مبعث مبارک
پاسخ:
بر شما هم همینطور
سلام باید خانم خوبی باشه که همچین حسی بهش داری
پاسخ:
اره به نظر میاد خانوم خوبی باشه
سلام سمانه جان عکست که به 13 ساله نمیخوره نوشته های خوبی داری برخیشو خوندم شادابی از آن توست
پاسخ:
اون عکسه که خودم نیستم که ممنون
سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و جالبی داری اگر با تبادل لینک موافقی ابتدا سایت ما را با نام اگهی استخدام و کاریابی http://www.90kar.com لینک کنید سپس به ما از طریق نظرات خبر دهید تا لینک شما رو در کمتر از چند ساعت درسایت قرار دهیم
خب باهاش آشنا شو برو نزدیکش یه جوری سر صحبتو باز کن
پاسخ:
اخه تندی رد میشه میره.... همشم لبخند داره....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">