نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

پاییزم، با رنگ و بوی بهار
نــگآره های بـهارنـآرنجــی(بلدر بلاگ سابق)

خدایا تا اینجا قلبم را نگاهداشتی
زین پس محکم تر نگهش دار....


وَ اَن لَیسَ لِلانسانَ الّا مَا سَعی

و اَنّ سعیهُ سوف یُرَی

نجم/29.30


نویسندگان

احساس

بی احساس ترین افراد، با، احساسی ترین جملات،

احساس آدم

ها را به بازی می گیرند

این جمله واسه خودمم پیش اومده

از طرف یکی از بچه ها تو مدرسه....

  • بلدر نویس

نظرات  (۴)

  • کوروش کبیر
  • سلام ابجی قشنگم چیه من ناراحتت کردم؟بگو اگه چیزی شنیدی
    پاسخ:
    نه بابا مگه چی شده؟
  • کوروش کبیر
  • بهم سر نمیزنی؟دسم نداری؟از یادت رفتم؟
    پاسخ:
    نه به خدا امتحان داشتم
    سلام به توبیا تو فارم فا دات کامبه پرو فایل من هم توش سر بزم مهســـــــــامنتظرم
    پاسخ:
    سلام حتما میام
  • بگذار گمنام بمانم
  • با سلامیخ بسته خنده بر لب مادر هنوز هماز داغ لحظه ای که جوانش شهید شدبه خونه ی شهدایی من هم یه سر بزنیدوبلاگ ما هر روز ، بروز خواهد شدمنتظر حضور گرمتان هستیمwww.khakrize-khaterat.blogfa.comدر سایه سار امن ایمانپاینده باشید و جاودانالتماس دعا
    پاسخ:
    نمیدانم از چه قشری هستی و جنست چیست فقط میدانم که روحی از شهیدان در تو غوغا می کند...ممنون که سر زدید هر چه سعی کردم نتونستم  به وبلاگتون نظر بزن آخه باز نمیشد به هر حال ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی